2019-06-26, 22:27
Medlem
Är inget Mekky fan men varför säger ni att han är över? Han är inte gripen och han har uppenbarligen med tanke på Spanien kontakter högt upp. Han är smart och bra på att planera snabba avrättningar. han gör inget själv längre. Varför skulle inte han kunna fortsätta vara inblandad i div grejer. Ni som snackar om hur värdelös han är, fånga han först och snacka sen!
Citera
2019-06-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Är inget Mekky fan men varför säger ni att han är över? Han är inte gripen och han har uppenbarligen med tanke på Spanien kontakter högt upp. Han är smart och bra på att planera snabba avrättningar. han gör inget själv längre. Varför skulle inte han kunna fortsätta vara inblandad i div grejer. Ni som snackar om hur värdelös han är, fånga han först och snacka sen!

Det låter ju för fan bara som skrönor med allt hemskt han har hittat på! Presentera gärna lite bevis för allt tufft han pysslar med...
Citera
2019-06-26, 22:33
Medlem
Vad tror ni gällande bilderna/”videon” är det en privat person som tagit dessa eller övervakningskamera?

BTW, ingen som noterat cykeln som står parkerad intill BO bilen ca 3-4m innanför avspärrningen.. Kom mördaren på en cykel må vi tro?
Citera
Bannlyst
Citat:

Skulle kunna betala grova pengar för att få se en Tom Alandh liknande dokumentär om denne gentleman.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Han har onekligen mördat väldigt många och det då han faktiskt övningsskjutit mycket. Han hade för vana att lägga upp bilder från diverse skyttevent företag. Så han träffade.

Personligen tror jag att det faktum att han vägde 40-50 kilo och var väldigt kort och liten ledde till dåligt självförtroende. Det kopplat till brist på konsekvenstänk ledde till slut till att han mördade en för mycket i Spanien. Och hans gäng sitter nu där. Själv är han på rymmen. Han är en föredetting och allt är en tidsfråga.

Visst finns han men han är ingen nu.

Gällande kroppskonstitution tänker jag likadant när jag ser bilder från Instagram i denna tråd. Somalierna är dömda att ha pojkkroppar under hela sina liv. Finns ingen träning i världen som råder bot på deras genetik. Tror inte man ska underskatta hur det påverkar deras självkänsla. Det kombinerat med bristande konsekvenstänk ger problem i västvärlden.

Tack för svar! Finns det bevis på att han ligger bakom något mord? Allt annat köper jag, men misstänker att han bara sprider myten om sig själv som hård för att han uppenbarligen är en undernärd dvärg!
Citera
2019-06-26, 22:34
Medlem
Citat:
Du verkar upprörd. Mekky är vingklippt. Det är en tidsfråga. På flykt, hans fiender kommer kontakta hanterare om de får reda på var han är. Finns hans gäng kvar i Sverige? Nej. Finns hans gäng kvar i Spanien? Nej, de sitter häktade, inklusive hans bror. Sinar pengarna? Givetvis.

Som sagt. Tidsfråga.
Citera
2019-06-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Det låter ju för fan bara som skrönor med allt hemskt han har hittat på! Presentera gärna lite bevis för allt tufft han pysslar med...
Vadå lite bevis? Kan du inte läsa Aftonbladet?
Citera
2019-06-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Tack för svar! Finns det bevis på att han ligger bakom något mord? Allt annat köper jag, men misstänker att han bara sprider myten om sig själv som hård för att han uppenbarligen är en undernärd dvärg!
Han har varit häktad ett par gånger för mord. Och misstänkt i flera utredningar. Men brustit på grund av beviskrav I svensk rätt. I övrigt misstänkt för mord I Spanien. Hela gänget gripna utom han själv.
Han är slut nu.
Citera
2019-06-26, 22:37
Medlem
Citat:
Vadå lite bevis? Kan du inte läsa Aftonbladet?
Länka gärna
Citera
2019-06-26, 22:38
Medlem
Som jag skrev igår. Jag bor själv i Rinkeby och undrar vad anledningen till dessa fyrverkerier var igår.
I början trodde jag att det var skottlossning men nu har man inte hört något så de borde varit fyrverkerier. Såg massa somaliska kvinnor som sprang och gömde sig i olika portar när dessa högljudda ljud utspelade sig.

Någon som vet om detta fyrverkeri var ett firande?
Citera
2019-06-26, 22:42
Medlem
https://ekstrabladet.dk/112/beboer-gav-foerstehjaelp-offer-vred-sig-i-smerte/7688512

Så, gällande att den tredje afrikanen, Chauffören, satt och grät. Uppfattar det som att han varit hysterisk motsvarande när ett av vittnena försöker trösta. När de kommer till platsen sitter han och gråter.

Istället för att hjälpa sina kamrater (det gör vittnena genom att försöka stoppa blödning bl a) eller sitta bredvid och se till att den som lever har en hand att krama, en känsla av att inte dö ensam etc. Ja istället så sitter han och lipar. Han sitter och lipar. Han har inte ens en känsla för att ge hjälp. Han sitter och lipar.

Nu hade väl de två andra gjort likadant. Han som lever kastar bort handduken som vittne försöker stoppa blödning med så inte intelligent på något sätt. Vilket är en delförklaring till att han dör i rännstenen. Han är korkad.
Citera
2019-06-26, 22:43
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Är det bara jag som tycker det är komisk att skytten med ak har en Christiania tröja på säg?
Det är en tröja som många har och det försvårar utredningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in