2019-06-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Många rimliga förklaringar. Intressant är ju om Shakir har känningar i Danmark.

Mekky är ute ur matchen.

Skulder är rimligt.

Sanningen kan mycket väl ligga i ditt inlägg.

Otroligt mycket snack om det där Mekky! Har det någonsin åstadkommit något? Finns det på riktigt? Är det på allvar någon som fruktar det? Imponerar det på någon? Vad fan är det för något, ett fantasidjur likt snömannen?
Citera
2019-06-26, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Märkligare saker har hänt än att "kolsvarta" (de är bruna inte svarta) gangsters tar med sig vapen över Öresundsbron.

Men varför chansa om man skall frakta 100-tals kilo?

Det är faan tur att vi etniskt svenska ej börjar med CB-trafficing, för vi skulle kunna ta in tiotals ton per dygn utan upptäcktsrisk.
Citera
2019-06-26, 22:04
Medlem
Citat:
Var har de en lång landmassa som gränsar Sverige?

Om de ockuperar Skåne, var ganska tydlig med det i mitt inlägg. Läs om det tills du förstår.
Citera
2019-06-26, 22:05
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Hur vet du att han har tagit droger på krita?

Bra fråga det vet jag inte.
My bad jag bara antog vilket jag inte skulle gjort.
Citera
2019-06-26, 22:05
Medlem
Pandalina4s avatar
Ville delta i avhopparverksamhet – fick avslag

Förra året ansökte
mannen med ledande roll i gruppen om att få delta i Fryshusets avhopparverksamhet Passus. Han uppgav då att han var i behov av hjälp från Fryshuset, som han kände tillit och förtroende för.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/uppgift-tva-unga-med-koppling-till-kriminell-grupp-i-rinkeby-mordade
Citera
2019-06-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Otroligt mycket snack om det där Mekky! Har det någonsin åstadkommit något? Finns det på riktigt? Är det på allvar någon som fruktar det? Imponerar det på någon? Vad fan är det för något, ett fantasidjur likt snömannen?
Han har onekligen mördat väldigt många och det då han faktiskt övningsskjutit mycket. Han hade för vana att lägga upp bilder från diverse skyttevent företag. Så han träffade.

Personligen tror jag att det faktum att han vägde 40-50 kilo och var väldigt kort och liten ledde till dåligt självförtroende. Det kopplat till brist på konsekvenstänk ledde till slut till att han mördade en för mycket i Spanien. Och hans gäng sitter nu där. Själv är han på rymmen. Han är en föredetting och allt är en tidsfråga.

Visst finns han men han är ingen nu.

Gällande kroppskonstitution tänker jag likadant när jag ser bilder från Instagram i denna tråd. Somalierna är dömda att ha pojkkroppar under hela sina liv. Finns ingen träning i världen som råder bot på deras genetik. Tror inte man ska underskatta hur det påverkar deras självkänsla. Det kombinerat med bristande konsekvenstänk ger problem i västvärlden.
Citera
2019-06-26, 22:12
Avslutad
Citat:
Varför skulle polisen inte komma åt deras telefoner menar du?

Blackkkkkberrrryyyyy
Citera
2019-06-26, 22:13
Medlem
Casual-Cultures avatar
Är det bara jag som tycker det är komisk att skytten med ak har en Christiania tröja på säg?
Citera
2019-06-26, 22:13
Medlem
Vad säger eventuella kaoskriminella i tråden, finns det risk för ytterligare vedergällning eller gängkrig efter en sån här grej? Är ju svårt att kriga tvärs över en bro så logistiken om man vill hämnas lär vara en mardröm. Långt jäkla bilande från Rinkeby om man tar helsingborg-helsingörvägen istället.
Citera
2019-06-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Vad säger eventuella kaoskriminella i tråden, finns det risk för ytterligare vedergällning eller gängkrig efter en sån här grej? Är ju svårt att kriga tvärs över en bro så logistiken om man vill hämnas lär vara en mardröm. Långt jäkla bilande från Rinkeby om man tar helsingborg-helsingörvägen istället.
Blir svårt för dem att slå i Köpenhamn. Nog inte mycket att göra mer än att ta detta. Är det skulder får man nog betala. Hämnas blir svårt.
Citera
2019-06-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge

fixar shottaz pengar till en torped så går allt
Citera
2019-06-26, 22:27
Medlem
isterbuk1s avatar
Bilen i fråga låg ute på Blocket tills alldeles nyss, här finns lite bilder etc:
https://www.car.info/en-se/car-for-sale/renault-laguna-grandtour-18-manual-120ps-2003-23475675

Annonsen verkar dock borta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in