Citat:
Ursprungligen postat av
kontantkonungen
Otroligt mycket snack om det där Mekky! Har det någonsin åstadkommit något? Finns det på riktigt? Är det på allvar någon som fruktar det? Imponerar det på någon? Vad fan är det för något, ett fantasidjur likt snömannen?
Han har onekligen mördat väldigt många och det då han faktiskt övningsskjutit mycket. Han hade för vana att lägga upp bilder från diverse skyttevent företag. Så han träffade.
Personligen tror jag att det faktum att han vägde 40-50 kilo och var väldigt kort och liten ledde till dåligt självförtroende. Det kopplat till brist på konsekvenstänk ledde till slut till att han mördade en för mycket i Spanien. Och hans gäng sitter nu där. Själv är han på rymmen. Han är en föredetting och allt är en tidsfråga.
Visst finns han men han är ingen nu.
Gällande kroppskonstitution tänker jag likadant när jag ser bilder från Instagram i denna tråd. Somalierna är dömda att ha pojkkroppar under hela sina liv. Finns ingen träning i världen som råder bot på deras genetik. Tror inte man ska underskatta hur det påverkar deras självkänsla. Det kombinerat med bristande konsekvenstänk ger problem i västvärlden.