Citat:
Tack för det och skönt med ett nytt ansikte” som kanske har några nya idéer att komma med 👍och som du skev och även jag har luftat här , så går diskutionerna nu att KM är pilot ? Som sagt detta påstående har kommit från FB användare och det vet väl alla att det som står här är riktigt och sant . Lägg ner nu. Sluta bråka! Jag har läst ifatt tråden nu och det verkar inte som att den har kommit framåt en endaste millimeter. Ingen vet egentligen vem pilot är? Ingen vet vems bilar det är? Ingen vet vem brovittnet är? Vi kanske inte ska lägga krutet där. Utan ta reda på vem var Helena?
Mvh
Mvh
En fråga då ang KM ( Pilot) lever KM som en tärd och trött man som har mått dåligt i alla år ? Eller hur lever KM idag ? Eftersom han är utpekad här som Pilot så måste väl någon känna till honom idag och kunna kunna se denne tärda människa ?
Och som tillägg ...... Nej vill inte få bort focus från KM utan vill bara kunna se lite längre än de flesta andra här 😕
KM kan vara pilot 🤔 men så länge som mannens identitet är hemlig och han inte är häktad så kan Pilot vara vem som helst .Men när man är helt okänd m Mariestad och ingen känner så blir bara mina tankar om detta egentligen ett lotteri . Man hör andra berätta om den och den och på så vis funderar man 😕 Det är inte första ggr en ” normal människa har gjort ett fruktansvärt brott 😕 men första tanken blir ju såklart någon / några som skulle kunna passa in på profilen ..... Halv figurer ”
Sedan vem Helena var ? Jag har aldrig tror jag läst en mord tråd som just brottsoffret varit så hemlig ? I princip har inget och inget haft något att berätta om henne 🤔 ja förutom hon älskade djur och resor .. Detta är ochså märkligt kan jag tycka .