2019-06-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4WI
Här flyr mördarna efter dubbelmordet

https://www.aftonbladet.se/a/6jVWOQ

Är det ändå inte lite märkligt att både offren och de som skjuter alla verkar ha samma svarta christiania hoodie. Eller uppfattar jag filmsekvensen fel.
Citera
2019-06-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
Är det ändå inte lite märkligt att både offren och de som skjuter alla verkar ha samma svarta christiania hoodie. Eller uppfattar jag filmsekvensen fel.
Antagligen för att man inte ska kunna peka ut skyttarna, om tex de är 4 pers och två skjuter, medans alla fyra har samma tröja blir det svårt i rättegången
Citera
2019-06-26, 19:12
Medlem
Citat:

Håller med, snubben som redan står vid bilen i första sekvensen måste ju galopperat dit om man ser hur långt efter polarna är…
Citera
2019-06-26, 19:13
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Tror inte bilderna ligger i tidsordning, så den vi ser vid höger bakdörr när man ser loggan på munkjackan är en av gärningsmännen. Reagerade även på att framdörrarna är öppen på den bilden.

En annan tanke, kan de verkligen varit 3 i bilen å en som helt klarar sig utan skador? Kan den långe varit ur bilen sprungit i väg eller något?
Citera
2019-06-26, 19:14
Medlem
En viss person la upp denna.

Damn. Shottaz dör en efter en.

När blir Farre fri? Han måste styra upp Shottaz nu om han inte går och gömmer sig
Senast redigerad av DonRonaldinho 2019-06-26 kl. 19:31.
Citera
Medlem
Jag tror audin var där på plats medan den fjärde personen kom dit till fots med sin hand vapen och sköt mot bilen från sidan vid buskarna, samtidigt hoppar han med automatvapen ut och fortsätter avrättningen medan den fjärde personen som man ser stå bredvid bilen mantlar ditt vapen eller vad säger ni?
Citera
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Danmark har till och med bättre gängkriminella.
De kliver ur bilen, på några sekunder så skjuter de två ”svenska” gängkriminella och resultatet är 100%.
Båda dör direkt.
Hade det varit svenska gängkriminella som sköt så hade det väl tömts några magasin och kanske någon träff i benet hade varit resultatet.
Vi kanske skall importera danska gängkriminella som kan det här?
Ska vi gissa på att 90% av de svenska gängkriminella är avverkade/avskjuta inom ett år då?
Det är fan inte mycket som blir bra i det svenska mångkulturhelvetet.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2019-06-26 kl. 19:17.
Citera
2019-06-26, 19:16
Bannlyst
Det här känns ju inte som nån brainer, eller så har jag sett för mycket danska serier.

Shottaz far ner till en kontakt i utkanten av Köpenhamn och vill köpa stora mängder CB (+500kilo) och slippa alla gnälliga jobbiga skånska blattar och på så sätt öka avansen på det dom säljer i Mälardalen/via post.

Är väl inte svårare än så. Sen har nån tjallar ner dom och det blev lite tokigt. Lär ju knappast vara den danska storkranen som ligger bakom detta.

Måste vara nån form av sydskånsk arab gäng i combo med lokala förmågor som gjord detta.

Mina två cent iaf.

Svagheter i min teori är att alla multikriminella gangsters vet om att 20-åriga kolsvarta gangsters blir lite som en "vit älg" ... shottaz borde haft en kritvit Nicky (Follow the money, SVT) som mellanhand istället.
Senast redigerad av stepthefuckback666 2019-06-26 kl. 19:30.
Citera
2019-06-26, 19:21
Medlem
3e offer

Vem är den tredje som överlevde? Någon?
Senast redigerad av Avalancheking 2019-06-26 kl. 19:24.
Citera
2019-06-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
En viss person la upp denna.

Damn. Shottaz dör en efter en.

https://imgur.com/kESqAW

När blir Farre fri? Han måste styra upp Shottaz nu om han inte går och gömmer sig
Har du kvar bilden? Länken är död
Citera
2019-06-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Har du kvar bilden? Länken är död

Fixade. Gick om man gick in från historik, såg också den var borta https://minfil.com/08F2Faw5n0/copy_png
Citera
2019-06-26, 19:23
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Du ser inte något av offren på bilderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in