2019-06-26, 19:25
Medlem
styrlunds avatar
Ganska intressant att det var deras mobilstirrande som fick dem mördade.
Hade de varit mera närvarande i situationen, skulle de nog noterat när bilen stannade.
Kan kosta vara aktiv på sociala medier....
Citera
2019-06-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Har du kvar bilden? Länken är död

Nej det var en bild på https://www.instagram.com/farrechocolate/

Att han var next. Den togs bort

Du som har stenkoll. Berätta lite om farrechoclate e det han styr elr? Han kallar franky för lillebror.
Citera
2019-06-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4WI
Håller med, snubben som redan står vid bilen i första sekvensen måste ju galopperat dit om man ser hur långt efter polarna är…

Jag tycker det ser ut som om de inte öppnat eld förrän de är framme vid bilen, med dragna vapen borde de som du sagt galopperat dit. Om de gått i vanlig takt borde de i bilen kunnat få fram sina egna vapen.
Citera
2019-06-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Hade de varit mera närvarande i situationen, skulle de nog noterat när bilen stannade.

Den fjärde personen kom från sidan, alltså han kom dit till fots och avlossade med sitt handvapen samtidigt så kommer audin och där kliver snubben med automatvapen ut och avlossar flera skott. De i audin har rekat och sätt att dom har varit på plats. Då släppte dom den fjärde GM runt hörnet så att han kunde ta sig dit snabbt till fots.
Citera
2019-06-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
En viss person la upp denna.

Damn. Shottaz dör en efter en.

https://imgur.com/kESqAW

När blir Farre fri? Han måste styra upp Shottaz nu om han inte går och gömmer sig

Finns ingen bild där inte.
Citera
2019-06-26, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag tycker det ser ut som om de inte öppnat eld förrän de är framme vid bilen, med dragna vapen borde de som du sagt galopperat dit. Om de gått i vanlig takt borde de i bilen kunnat få fram sina egna vapen.

ja isåfall är det osannoikt att de var 3 st i bilen, isåfall skulle de dödat allihopa på en gång?
vrf låta han leva . Snällt isåfall haha.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Jag tror audin var där på plats medan den fjärde personen kom dit till fots med sin hand vapen och sköt mot bilen från sidan vid buskarna, samtidigt hoppar han med automatvapen ut och fortsätter avrättningen medan den fjärde personen som man ser stå bredvid bilen mantlar ditt vapen eller vad säger ni?
Han som står vid bilen ser ut som att han tittar i sin telefon
Citera
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Fixade. Gick om man gick in från historik, såg också den var borta https://minfil.com/08F2Faw5n0/copy_png

Grrrrreat vilka ståtliga niggerhanar! Lol jag skojar bara, jag skulle ha spöat dom där tre på egen hand utan problem. Kolla vilka otränade skitnegerarmar dom har! Hur dom har kepsen på sig visar att det handlar om lågintelligenta skitapor.
Citera
2019-06-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Det här känns ju inte som nån brainer, eller så har jag sett för mycket danska serier.

Shottaz far ner till en kontakt i utkanten av Köpenhamn och vill köpa stora mängder CB (+500kilo) och slippa alla gnälliga jobbiga skånska blattar och på så sätt öka avansen på det dom säljer i Mälardalen/via post.

Är väl inte svårare än så. Sen har nån tjallar ner dom och det blev lite tokigt. Lär ju knappast vara den danska storkranen som ligger bakom detta.

Måste vara nån form av sydskånsk arab gäng i combo med lokala förmågor som gjord detta.

Mina två cent iaf.

Svagheter i min teori är att alla multikriminella gangsters vet om att 20-åriga kolsvarta gangsters blir lite som en "vit älg" ... shottaz borde haft en kritvit Nicky (Follow the money, SVT) som mellanhand istället.

Vad är CB?
Citera
2019-06-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund

Hur vet du att de stirrade i mobilerna när gärningsmännen kom?
Citera
2019-06-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Nej det var en bild på https://www.instagram.com/farrechocolate/

Att han var next. Den togs bort

Du som har stenkoll. Berätta lite om farrechoclate e det han styr elr? Han kallar franky för lillebror.
farrechocolate är frankys storebror och är en av ledarna i shottaz
Citera
2019-06-26, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vad är CB?

Samlingsnamn för cannabis, cannabisharts och hasch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in