2019-06-26, 11:56
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
2 personer åkte över Öresundsbron för att besöka vårt södra broderland, någon gillade inte att dessa personer befann sig där och sköt ihjäl dem.
Förmodligen var de där för att förhandla gällande narkotikahandeln, mycket knark passerar vis Köpenhamn Öresundsbron malmö-> någon i Stockholm eller Malmö eller gillar inte att de försökte förhandla direkt med kranen.

Kan det vara att de försökte undvika att betala ”malmö gäng tullen”? Och blev dödade för detta?

Ett tydligt budskap som visar vad som händer om stockholmarns inte delar med sig till kriminella tullen
Senast redigerad av FelGud 2019-06-26 kl. 11:59.
Citera
2019-06-26, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen99
Har också för mig att gucci var gift med frankys syster
ja från Tensta.
Citera
2019-06-26, 11:57
Medlem
Mekky har blivit en meme. Alla som läst om alla brott i Sverige och som gått genom det som hänt i Spanien så förstår ni att det finns mkt större grabbar som styr.

Mekky är bara en springis

Sen är han en golare också
Citera
2019-06-26, 11:59
Medlem
Verkar som de blivit lurade dit där de va ! Som kom gärningsmännen och knäppte dem ! Troligtvis va de minst 2 st som gjorde det !
Citera
2019-06-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Mekky har blivit en meme. Alla som läst om alla brott i Sverige och som gått genom det som hänt i Spanien så förstår ni att det finns mkt större grabbar som styr.

Mekky är bara en springis

Sen är han en golare också
Varför är han en golare? Han gör inget själv för övrigt.
Citera
2019-06-26, 12:02
Medlem
DonLatinos avatar
Det är roligt hur många spekulerar men inte har en blekaste aning. Flashbackdetektiverna back at it again!

Franky kan inte befinna sig i Sverige, så han sköter affärer utrikes. Han hade en skuld till DP och hade han satt foten i Sverige hade han varit död för länge sedan. Kollar ni på hans instagram så är det ingen slump att han är utomlands på nästan alla sina bilder. Finns någon enstaka på honom i Sverige bara. Gucci är personen som är gift med Franky’s syster. Sen vad Mekky skulle ha med det här att göra vet jag inte. DP Kanske la en bounty på honom när de visste att han befann sig i Danmark?
Citera
2019-06-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barabouleman
Verkar som de blivit lurade dit där de va ! Som kom gärningsmännen och knäppte dem ! Troligtvis va de minst 2 st som gjorde det !
Väldigt välplanerat! Inte vem som helst som kan planera så!
Citera
2019-06-26, 12:05
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Mekky har danskt medborgarskap och bott i Köpenhamn flera år. Så just i detta fall finns det ytterligare koppling dvs utöver att allt bus i Malmö tillskrivs honom.
Två Rinkebykillar döda i Köpenhamn, en som uppenbarligen rest runt i världen, har dyra märkeskläder (se ffranky1 insta) och är känd gängkriminell i ett gäng där flera mord utförts, och även lär ha hanterat en del knarkpengar...

Han har la inte bara danskt medborgarskap? Han har ju även sin folkbokföringsadress i Naestved i Danmark.

Är det Amirs fel att vi i Malmö röker så dåligt hasch så sitter han hemma i Naestved och röka det fina själv?
Citera
2019-06-26, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
"Han visste vad stil innebar"

Men din korkade flane.
Om man är född i ett land där möjligheterna är obegränsade och sedan väljer att ägna sig åt organiserad brottslighet så är man ingen gentleman. Det finns inget som kostar mer för samhället mer än en livsstilskriminell. Inte nog med att de kostar massa pengar, deras verksamhet går ut på att göra folk beroende av knark dessutom, de förstör direkt och indirekt folks liv. De skuldsätter folk och supportar deras knarkberoende. De tar även död på varandra, mördar och skjuter.

Är det en gentleman ditt jävla pucko? Vet du ens vad termen gentleman innebär?
En gentleman är en person som visar andra stor respekt, som är mån om sin omgivning, beter sig på ett korrekt sätt, offrar sig för andra och uppträder värdigt och anständigt. Jag själv kallar mig inte gentleman, men att kalla dessa för gentlemän är pinsamt. De är samhällets bottenskrap och inget annat.

En sån kostar samhället miljontals kronor, pengar som borde gått till äldre, sjuka, barn osv. Folk som verkligen behöver stöd från samhället.

Och deras ytliga fasad av märkeskläder, smycken och annan skit är motbjudande för en anständig människa. Inte ens stenrika miljardärer klär sig på det sättet, det är bara folk med mindervärdeskomplex som TROR att det är coolt att se ut så. Vanligt folk skakar bara på huvudet och skrattar bakom ryggen på dessa.
Jag kunde fanimej inte sagt det bättre själv💪👍
Citera
2019-06-26, 12:07
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
"Han visste vad stil innebar"

Men din korkade flane.
Om man är född i ett land där möjligheterna är obegränsade och sedan väljer att ägna sig åt organiserad brottslighet så är man ingen gentleman. Det finns inget som kostar mer för samhället mer än en livsstilskriminell. Inte nog med att de kostar massa pengar, deras verksamhet går ut på att göra folk beroende av knark dessutom, de förstör direkt och indirekt folks liv. De skuldsätter folk och supportar deras knarkberoende. De tar även död på varandra, mördar och skjuter.

Är det en gentleman ditt jävla pucko? Vet du ens vad termen gentleman innebär?
En gentleman är en person som visar andra stor respekt, som är mån om sin omgivning, beter sig på ett korrekt sätt, offrar sig för andra och uppträder värdigt och anständigt. Jag själv kallar mig inte gentleman, men att kalla dessa för gentlemän är pinsamt. De är samhällets bottenskrap och inget annat.

En sån kostar samhället miljontals kronor, pengar som borde gått till äldre, sjuka, barn osv. Folk som verkligen behöver stöd från samhället.

Och deras ytliga fasad av märkeskläder, smycken och annan skit är motbjudande för en anständig människa. Inte ens stenrika miljardärer klär sig på det sättet, det är bara folk med mindervärdeskomplex som TROR att det är coolt att se ut så. Vanligt folk skakar bara på huvudet och skrattar bakom ryggen på dessa. TRO MIG.

Hear hear!
Exakt såhär tänker jag också och de flesta med mig.
Dessa jordens avskum har ingen stil, ingen klass och visar ingen respekt dvs helt motsatt det som de tror sig göra.
Citera
2019-06-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Det är roligt hur många spekulerar men inte har en blekaste aning. Flashbackdetektiverna back at it again!

Franky kan inte befinna sig i Sverige, så han sköter affärer utrikes. Han hade en skuld till DP och hade han satt foten i Sverige hade han varit död för länge sedan. Kollar ni på hans instagram så är det ingen slump att han är utomlands på nästan alla sina bilder. Finns någon enstaka på honom i Sverige bara. Gucci är personen som är gift med Franky’s syster. Sen vad Mekky skulle ha med det här att göra vet jag inte. DP Kanske la en bounty på honom när de visste att han befann sig i Danmark?
Det går tillbaka till Myntan mordet vet alla som följer fb trådar. Shottaz sköt Atto som var Mekkys nära vän och Said Franks som var oskyldig men hade en kriminell bror. DP och Mekky och Malmö är väldigt nära. Förmodligen handlar det om en skuld också och BO har lurats in i en fälla. Gucci verkar ha tillhört ett gäng som kallas headshots i Tensta. Allt går all läsa på fb om man orkar! DE visste vad de gav sig in på så i detta fallet är det inte synd om någon.

Jaffar och Yasinbyn är nära Shottaz och Franky BO men sitter inne just nu om jag inte minns rätt.
Rätta mig om jag har fel!
Citera
2019-06-26, 12:16
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 019sann
Jag minns inte exakt i vilken fup jag läste men tror det var med dödspatrullen, en händelse som hände nere i Malmö, då i avlyssnat samtal så hade man frågat om det var deras vän mekkey som var inblandad eller något, trot det var skjutningen i spelcafet. Franky och Gucci headshotligan, allians med jaffar m.m.
Undrar om det har något med det och göra.. dödspatrullen kanske fick sina varor/vapen genom mekkey.

Välkommen till öppna gränser, krigen håller igång även i Spanien och Danmark.
Varor tas även in därifrån.
Var inte Mekkey en av de skjutna utanför spelcafet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in