2019-06-26, 11:06
Medlem
willythefoxs avatar
Finns det inga bilder på "Gucci" då? Har bara sett massa på Franky.
Citera
2019-06-26, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Uppskattas ifall någon orkar göra en kort liten sammanfattning av vad som har hänt, och en beskrivning av vilka som är inblandade

2 personer åkte över Öresundsbron för att besöka vårt södra broderland, någon gillade inte att dessa personer befann sig där och sköt ihjäl dem.
Citera
2019-06-26, 11:11
Medlem
Helt rätt!! Och A2 är ej smeknamn

Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Lugna ned dig nu.
Nu är jag förvisso inte den personen som du citerade.

Men du måste förstå att det är skillnad på vad du tycker och tänker, och på vad faktiskt är lagstadgat.
Kriminella blattesvin har rättigheter, oavsett vad du och jag tycker om det.
Citera
2019-06-26, 11:12
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
2 personer åkte över Öresundsbron för att besöka vårt södra broderland, någon gillade inte att dessa personer befann sig där och sköt ihjäl dem.

Tack! Man får hoppas att det stannar där. Då vi redan har problem som det är i Sverige så behöver vi inte att problemet sträcker sig över till Danmark. Då blir det fler gäng, fler vapen, fler krig, fler döda.
Citera
2019-06-26, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxit
A2 hette Atto.

Ja då så, Atto och inte A2.
Citera
2019-06-26, 11:15
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jo jag vet vem de talade om, personen i fråga skrev dock "Gucci ÄR" och jag menar att "Nej Gucci KALLAR sig för Gucci". Jag är rätt så säker på att han inte heter detta utan detta är ett av alla coola smeknamn man har i orten.

Ja, det är populärt att ändra namn till det man inte har råd med, tex: Gucci, Mercedes, Diamond, Räkningar med mera. 😆
Citera
2019-06-26, 11:17
Medlem
Jag minns inte exakt i vilken fup jag läste men tror det var med dödspatrullen, en händelse som hände nere i Malmö, då i avlyssnat samtal så hade man frågat om det var deras vän mekkey som var inblandad eller något, trot det var skjutningen i spelcafet. Franky och Gucci headshotligan, allians med jaffar m.m.
Undrar om det har något med det och göra.. dödspatrullen kanske fick sina varor/vapen genom mekkey.

Välkommen till öppna gränser, krigen håller igång även i Spanien och Danmark.
Varor tas även in därifrån.
Citera
2019-06-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Tack! Man får hoppas att det stannar där. Då vi redan har problem som det är i Sverige så behöver vi inte att problemet sträcker sig över till Danmark. Då blir det fler gäng, fler vapen, fler krig, fler döda.

Too late. Gängen/familjer på andra sidan sundet och här ligger redan i fejd. Kan inte länka till något enstaka fall men det har rapporterats om att ”danskar” redan varit här och pepprat.
Citera
2019-06-26, 11:27
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Too late. Gängen/familjer på andra sidan sundet och här ligger redan i fejd. Kan inte länka till något enstaka fall men det har rapporterats om att ”danskar” redan varit här och pepprat.
Hehe så bra! När jag var ung följde jag med spänning finnkampen men detta är ju hundra gånger bättre!
Synd att det inte går på netflix.
Citera
2019-06-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Och där kom det visst M3kky verkar vara inblandad i mycket men varför denna hets mot honom? Ni gör ju bara honom kändare.

M3kkys namn kommer alltid upp i trådarna så fort det handlar om skjutning och det händer i Malmö eller i närheten.
Citera
2019-06-26, 11:53
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyWhore
Mekky hamnade fel i livet, han ville entligen ha med boxningen.

Alla som hatar i tråden, hade ni bil, märkesklädereller 12 följare?Nä så var då tysta med ert jävlahat, denna kille visste vad stil innebar, han var en gentleman!

Edit: Fan alla gangsters, varför kunde ni inte bara ta en fredspipa och ägna er åt att påverka den lagliga vägen, måste vi döda varandra när vi kan ha fred och peace? Låt inte rasismen vinna!

"Han visste vad stil innebar"

Men din korkade flane.
Om man är född i ett land där möjligheterna är obegränsade och sedan väljer att ägna sig åt organiserad brottslighet så är man ingen gentleman. Det finns inget som kostar mer för samhället mer än en livsstilskriminell. Inte nog med att de kostar massa pengar, deras verksamhet går ut på att göra folk beroende av knark dessutom, de förstör direkt och indirekt folks liv. De skuldsätter folk och supportar deras knarkberoende. De tar även död på varandra, mördar och skjuter.

Är det en gentleman ditt jävla pucko? Vet du ens vad termen gentleman innebär?
En gentleman är en person som visar andra stor respekt, som är mån om sin omgivning, beter sig på ett korrekt sätt, offrar sig för andra och uppträder värdigt och anständigt. Jag själv kallar mig inte gentleman, men att kalla dessa för gentlemän är pinsamt. De är samhällets bottenskrap och inget annat.

En sån kostar samhället miljontals kronor, pengar som borde gått till äldre, sjuka, barn osv. Folk som verkligen behöver stöd från samhället.

Och deras ytliga fasad av märkeskläder, smycken och annan skit är motbjudande för en anständig människa. Inte ens stenrika miljardärer klär sig på det sättet, det är bara folk med mindervärdeskomplex som TROR att det är coolt att se ut så. Vanligt folk skakar bara på huvudet och skrattar bakom ryggen på dessa.
Senast redigerad av kungarolf 2019-06-26 kl. 12:01.
Citera
2019-06-26, 11:54
Medlem
Har också för mig att gucci var gift med frankys syster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här