Citat:
Ursprungligen postat av
ZiggeZiggarett
Män skall givetvis ha rabatt på mat då män kräver mer energi.
Män har ca 20% högre energibehov och mat är dyrt... det är många sköna hundralappar varje månad.
Vilket för övrigt leder till en högre bajsproduktion som även det bör tas med i algoritmen.
Men det har liksom inte med mensskydd att göra, inser du inte det själv? Jag tror att de flesta normala familjer har en "matbudget" och i den ingår kvinnans mensskydd när de handlar på Ica Maxi. Stör du dig så förbannat på det så kanske du kan överväga att bli homosexuell/leva i ensamhet. Snåljåp.
Edit: just det ja, som kvinna ger man (jag) gärna den större biten till killen eftersom han är större. Ska jag dra av det från den gemensamma hushållskassan då? Nä, jag är ingen snåljåp! : )