2019-06-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99-MALEXANDER
Du har fel, franky och de FLESTA andra är inte importerade blattar, dom är födda i Sverige så dom har lika många rättigheter osv som dig och många andra som är födda här

Livsstilskriminella borde skickas till arbetsläger på en isolerad ö. Svensk eller icke-svensk spelar ingen roll.
Citera
2019-06-26, 08:36
Medlem
StefanRoefvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Det är väl just på det sättet som många grovt kriminella män med invandrarbakgrund resonerar. De är beredda att gå över lik för att skaffa sig bil, märkeskläder och 12 följare. Att kalla dessa personer för gentlemän är direkt bisarrt.

Dessa män gör stor skada i Sverige, vars myndigheter och lagstiftning inte kan hantera dem. Nu blev två av dem skjutna i Danmark. Vi får hoppas att detta inte leder till en spiral av hämndaktioner i Malmö.

Jag har ödmjukt en annan uppfattning. Hoppas det leder till en rejäl vendetta, så att fler MENA-parasiter kan avlägsnas från samhällskroppen.
Är egentligen mot dödsstraff, men här är drt ren självsanering.
Har inte läst hela tråden, men visst har nån inavlad kusin/bryscha hunnit berätta att de två avlidna var ”värdens snellaste” ..?
Citera
2019-06-26, 08:39
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Gucci, vafan? De svenska gangstrarna har sett för mycket på amerikanska filmer där buset har namn som Ashtray, T-Dog osv.
Det är ju typiskt zigenarbeteende! Helvete vilka losers...
Citera
2019-06-26, 08:39
Medlem
Håller med dig, men för rasisterna spelar det roll vilken bakgrund kriminella har

Citat:
Ursprungligen postat av Professorkalkyl87
Livsstilskriminella borde skickas till arbetsläger på en isolerad ö. Svensk eller icke-svensk spelar ingen roll.
Citera
2019-06-26, 09:13
Medlem
hängballens avatar
Första svenska skjutningen i Danmark vad jag vet och direkt en gripen, måste svida för de svenska inkompetenta snutarna.
Citera
2019-06-26, 09:30
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<

Man undrar vad snuten Gör hela dagarna ..man tycker det skulle bli tråkigt med alla vapenamnestier och " Sluta Skjut " projekt
Törs inte arrestera någon då skulle man behöva skriva ett papper .Kan ju bli fel ..

För det kan väl inte vara så som Åklagaren säger Centralt placerad källa
operation " Lagt ner " operation " Siste man släcker Lyset " operation " Ny Omorganisation "
https://www.expressen.se/kvallsposten/aklagare-malmopolisen-har-klappat-ihop/

Public Service snackar om Borgmästare valet i Istanbul Rikspolischefen håller väl på och repar med Bandet .
fanns det inte ett Punkband som hette TASK Tatuerade Snut K**ar

Skulle dom välnärda tanterna Klara jobbet ens om dom Försökte Är det den tesen Myndigheten driver. ??
https://www.sydsvenskan.se/2015-03-30/narmare-folket-lovar-nya-polischefer

Intrycket är att om man tittar lite på Videor RAP heter det väl .:Snackar med Affärsidkare som rånas en gång i kvartalet minst.
Kör man en sväng i Ghettot så har man bilen full med " ********* " som inte skall gå lösa och lediga .. Inte i Sverige i varje fall. SÄPO har tydligen resan bokad för Imaner .Där finns kanske plats för en par till.
Hur svårt kan det vara .. Sätt den feta kärringen på att Punktmarkera Mekky trampa av kängorna vid hälen tills vidare
Eller fete Westford spana lite mindre brett .. Lämna Svensson ifred och ligg på buset ..
Någon Svan dom har " Knäppt " tycker man ju kan vänta ett tag ..
https://www.expressen.se/kvp/kronikorer/ewa-gun-westford/

Hur mår du egentligen? Släpp groggen och granska inlägget innan du trycker på sänd. Jag får ebola i bakre ögonhålan.
Citera
2019-06-26, 09:33
Medlem
colombo555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hur menar du? Det är betydligt mer våld och skjutningar i Sverige än i Danmark. De är inte ens i närheten.

Gängen där är större och det är mer organiserat, därav mer aktivitet.

Danmark är litet i kontrast till Sverige, du förstår väl att jag utgick per capita?
Citera
2019-06-26, 09:39
Medlem
I radiodokumentären Tensta calling nämner huvudpersonen Fariah en Gucci. Någon mer här som hörde programmet? Kan det vara samma Gucci, eller är det ett vanligt namn i den världen?
Citera
2019-06-26, 09:39
Medlem
colombo555s avatar
Frågan är vad gjorde dem i Dk?

Jag tror inte dem var där för att agera på offensiven, ett annat land, du vet inte vem alla är, kan inte alla platser osv.

De kanske skulle göra en affär, blåst någon, eller blivit lurade i en fälla?
Citera
2019-06-26, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Dags att tjänster som youtube, spotify, sr/svt mfl tar sitt samhälleliga ansvar och rensar bort denna skit som förhärligar den kriminella livsstilen.

Allvarligt talat så tror jag du har en poäng
Citera
2019-06-26, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Första svenska skjutningen i Danmark vad jag vet och direkt en gripen, måste svida för de svenska inkompetenta snutarna.

Ja verkligen
Citera
2019-06-26, 09:57
Medlem
qwerty-66s avatar
https://www.bt.dk/krimi/nyt-om-skuddrabene-i-herlev-ofrene-er-ikke-endeligt-identificeret

Danska polisen tror det var "två unga svenska män" men de är inte identifierade ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in