Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Vad har jag gjort nu? Och ändrat mina teorier? Kan du utveckla?
Märkligt att JAG inte får skriva vad JAG tycker, tror och anser utan att bli föremål för pajkastning. Tråden är stressad - av förklarliga skäl.
Ja eller så känns det ” bra att tro att någon mördare sitter här i tråden och ” rör till det 😕
Tråden blir ju då mycket mer spännande att då än att traggla vittnet , bilfärder och skrik 😕
Ärligt om jag får tro nu då 🤔 att vissa ( bla jag ) lägger fram lite avikande teorier är inte ” mördaren som vill ” lura oss för vi är så nära sanningen 🤔 utan när det har pratats exakt om samma saker år ut och år in så försöker man hitta något nytt . Dessa bilar , märken i asfalten , falska vittnen kommer vi ju absolut ingen stans med . Gör som polisen säger ...... vi jobbar brett och prövar olika infallsvinklar . Kommer med en helt ” ny tanke / ide så är man misstänkt och vill flytta focus från Pilot .De som då skriker högst borde vara lika misstänkta eftersom de absolut INTE vill se någon annan än just pilot .... ingen annan ska hamna under luppen .
Eftersom vi i princip inte vet ett skit så kan vi ju spekulera vilt i GM ... dörrvakten , raggarna på. Stan eller en full tre barns far på väg hem från krogen .... vem vet ? inte vi i alla fall och tydligen inte polisen heller .
Tråden står still på samma ställe ! Så ny reggade med kanske nya idéer och förhoppnings vis kontakter i Mariestad är välkommen hit 👍 skulle önska att några gamla skrivare kunde komma in i tråden igen , flera av dem verkade känna till personer i Mariestad .