2019-06-24, 13:06
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Så du menar att som svensk så är det en dålig ide att flytta ner till Malmö?

Ja, iallafall om du tänkt bo mitt i smeten.
Kan väl rekommendera Lomma och utkanterna, men är du sugen på mer exotisk karaktär, föreslår jag Rosengård, Seved eller Lindängen

Vill du helt komma ifrån berikare, får jag föreslå Vellinge kommun, Lund verkar lugnt också!
Citera
2019-06-24, 13:07
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, iallafall om du tänkt bo mitt i smeten.
Kan väl rekommendera Lomma och utkanterna, men är du sugen på mer exotisk karaktär, föreslår jag Rosengård, Seved eller Lindängen

Vill du helt komma ifrån berikare, får jag föreslå Vellinge kommun, Lund verkar lugnt också!
Tack för svaret, då vet jag.
Citera
2019-06-24, 13:08
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Tack för svaret, då vet jag.

Varsågod

Jag är inte ens skåning själv, men har bott i Skåneland i över 12 år.
Citera
2019-06-24, 19:30
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Så du menar att som svensk så är det en dålig ide att flytta ner till Malmö?

Beroende på om du är lagd åt vänster och ser världen i rosa solglasögon med skygglappar eller inte..

Limhamn är väl en av de få stadsdelarna med minst andel hudfärgshandikappade..
Citera
2019-06-24, 19:32
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Beroende på om du är lagd åt vänster och ser världen i rosa solglasögon med skygglappar eller inte..

Glöm det! Araber, afghaner, zoomalier och liknande exotiska folkslag drar fram och glor hotfullt på dig.
Citera
2019-06-24, 19:38
Medlem
Ichwills avatar
Citat:

Nja, jag nog så långt ifrån vänster man kan komma så jag tror nog inte att Malmö är något för mig.
Citera
2019-06-24, 19:43
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Nja, jag nog så långt ifrån vänster man kan komma så jag tror nog inte att Malmö är något för mig.

Välj orter i periferin då, där det inte är lika.."solbränt" s.a.s. Lund,Vellinge, Södra Sandby,Skanör/Falsterbo..
( har ett flertal etniskt svenska kollegor som när de kommer upp i ålder och ska skaffa barn, ja då säljs bostadsrätten snabbt som attans och flyttlasset går till ovan nämnda samhällen. Inte sällan radhus/villa för att vara så säker som möjligt att hamna bland likasinnade.. oavsett deras politiska syn.
"-Men innerst inne har vi alltid velat bo på landet, och när Selma-Tova var på väg, så..
Jo du
Senast redigerad av Amazon-mannen 2019-06-24 kl. 19:47.
Citera
2019-06-24, 19:45
Medlem
Citat:

Slottstaden, ribersborg, dammfri, erikslust, fridhem är nästan HELT berikarfritt.
Citera
2019-06-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Slottstaden, ribersborg, dammfri, erikslust, fridhem är nästan HELT berikarfritt.

Innebär bara att muslimerna tar sig dit för att stjäla för det är där de som har riktiga jobb bor och där finns också sådant som går att stjäla och omsätta till pengar. Kan man inte stjäla något kidnappar man någon. I Malmö är det också så att om man kör med en finare bil kommer regplåten att läggas på minnet och det kommer kriminella med avsikt att plundra boenet eller att göra inbrott för att kunna ta bilen och bilnyckeln.

Malmö och polisen. Om man spottar på en vanlig medborgare skrivs ärendet av på en gång av någon idiot som kallar sig polis. Om man spottar på en polis får man ett straff. Vem är dessa skitar till för? De kriminella eller sig själva?

Nu har malmöpolisen kommit på att man ska skylla på ett tekniskt fel för att ha anledning att koppla till en växel där ingen plockar upp luren så det blir ingen polisanmälan. Kommer man fram skälls man ut av någon som blir provocerad för att man berättar vilken paragraf och kapitel som gäller. Eller att man har anställt sådana klowner att de varken kan svensk lag eller skriva så man måste ha ett extra lager som granskar innan anmälan släpps till resten av organisationen. Ungefär som att man har idioter som hyperventilerar för att man ska visa att man klarar av att skjuta. Vad ska vi med en grupp med korrupta skitar till som är till för sig själva och inte ens klarar av att höra när en medborgare citerar svensk lag. Man blir ju provocerad för att man själv inte kan något, är en fullständig förlorare och nolla.
Citera
2019-06-26, 11:03
Medlem
Citat:

I lImhamn har man byggt massor med hyreslägenheter som gått till muslimska socialfall, och man har byggt en ny förskola för deras barn i ett första försök att ta bort barriärer så om man är smart har man redan sålt av innan prisfallet och stuckit. Av skitarna som kallar sig för poliser kan man inte räkna med hjälp, de är till för sig själva. Om man som polis ljuger för medborgarna vad är det för skillnad mellan dem och de kriminella. Om man skickar tre patruller för att det är en som inte ens kan svenska ringer in men när det är en som inte snackar gettosvenska ringer då har man inga bilar att skicka. Då får man klara sig själv men de uppmanar en att inte ta lagen i egna händer. Så det är fritt fram för en kriminell inavlad analfabet att råna dig men du får inte röra honom. Man kan fråga sig om polisen lägger ned ett ärende när en svensk skjuter på en svarting i nödvärn som försöker råna honom eller om det är full utredning på det och man letar efter något som fastnar. Enkla frågor.
Citera
2019-06-26, 11:12
Medlem
en svarting har kommit på att han skulle samla pantburkar så han klev ombord SJ-tåget för att kunna ta de pantburkar som han hann med under tiden tåget stod på perrongen. Så blev han utkastad av SJ konduktören, då gick han tvärs över perrongen och samlade på sig burkar på Öresundståget. Han rev av plastpåsen som var fastsatt och tömde att skräpet på sittplatsen. Grön ryggsäck och rutiga kortbyxor. Mörk, antingen msuloim eller rumän eller bulgar. Man kan panta burkar i deras egna skitländer.
Citera
2019-06-26, 22:32
Medlem
Ta en titt på vårdcentralen "Blomman" i Malmö. Ser ut som de har olegitimerad personal.
Muslimer hela högen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in