Citat:
Ursprungligen postat av
LorenaSanchez
Vad vet du egentligen om denna familj? Du skriver att de är dina vänner men samtidigt skriver du ut sån här info! Om du nu känner till familjen borde du väl veta att Zeinab bara har en son? Och inte två som du tidigare skrivit. Z har två döttrar och en son. Inget annat.
Till er som skriver om dottern, hon är inte inblandad i detta. Grannar som snabbt var på platsen såg själva att dottern hade avvärjningsskador då hon försökt skydda sin mamma. Försök ha lite respekt mot dessa tre barn som så tragiskt förlorat sin mor.
Jag har legat vaken många nätter och funderat vad som egentligen hänt. Z var otroligt godhjärtad och varm som människa, kan inte tänka mig annat än att detta är ett dåd av svartsjuka.
Jag har inte sagt något ont om någon:: jag umgås med de äldre i familjen.. det jag skriver är rena fakta.. jag har inte påstått att Z var en dålig mamma / människa el dyl..
Om du inte har förstått: forumet är för intresserade av brott som begås.. här försöker vi klura ut vad som hänt o ev varför..
Jag kan skriva hur mycket detaljerat som helst om familjen men just av respekt väljer jag att avstå.. Blanda inte ihop saker som egentligen inte hör hit.. och snälla du verkar känna Z allmänt.. jag umgicks inte med henne.. men jag vet mycket om alla i just denna familj..
Spela inte ängel är du snäll.. Inget elakt mot nån här