2019-06-21, 12:54
Bannlyst
Det kanske är en bra ide på sätt och vis, och se till att det sprids. Så att alla skitungar som bråkar och ställer till vet att om du inte sköter dig, då blir du " mördad"
Citera
2019-06-21, 12:59
Bannlyst
Oskyddat man sej att bli random mördad på öppen gata som Daniel blev? Går det?

Daniel blev besinningslöst knivhuggen av den här psykopaten till trygghetsvärd, nu kan vanliga skattebetalar falla offer pga liberal bakgrundskontroll vilka som få vara trygghetsvärdar i tuben.

Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Det kanske är en bra ide på sätt och vis, och se till att det sprids. Så att alla skitungar som bråkar och ställer till vet att om du inte sköter dig, då blir du " mördad"
Senast redigerad av Niggers 2019-06-21 kl. 13:04.
Citera
2019-06-21, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers

Du begrep inte ironin i mitt inlägg ens?

Skyddar sig mot mördare får du ju göra med hjälp utav nödvärnsrätten, förhindra att brott sker har vi fängelsestraff till.

Kanske inte alltid funkar så bra. Men det är vad vi har till buds.
Citera
2019-06-21, 13:24
Bannlyst
Ironi är svårt tolkad. Det här en riktig ond varsel dessutom. Man undra hur SL tänker när man låter 100% ren ondska få lavja SA i tunnelbana.

Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Du begrep inte ironin i mitt inlägg ens?

Skyddar sig mot mördare får du ju göra med hjälp utav nödvärnsrätten, förhindra att brott sker har vi fängelsestraff till.

Kanske inte alltid funkar så bra. Men det är vad vi har till buds.
Citera
2019-06-21, 13:28
Medlem
Fullkomligt vettlöst. Bojkotta tunnelbanan. Ett gigantiskt vuxendagis för labila psykopater. Har inte åkt tunnelbana i Stockholm de senaste 5 åren och planerar inte att göra det under överskådlig framtid heller. Åk till Warszawa eller Budapest om ni saknar gnisslet och asbestdammet.
Citera
2019-06-21, 13:30
Medlem
reactins avatar
Bara jag som reagerar på straffet han fick? han är en tidigare hänsynslös mördare som dömts till rättspykiatrisk vård, han är ett psykfall, och har dömt för narkotikabrott och misshandlar efter det, och nu gör han detta som dessutom är filmat, wtf sverige? han borde tveklöst sitta inlåst resten av sitt liv, otroligt att de släpper ut ett sån psykfall ut i samhället igen.
Citera
2019-06-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers

Daniel blev besinningslöst knivhuggen av den här psykopaten till trygghetsvärd, nu kan vanliga skattebetalar falla offer pga liberal bakgrundskontroll vilka som få vara trygghetsvärdar i tuben.
Daniel blev inte random mördad. Han var nationell och sågs som ett giltigt offer pga det. Jag försvarar inte mordet men det var inte bara någon dom träffade på gatan direkt utan någon kände igen honom.
Påtal om besinningslöst knivhuggen så kan det tilläggas att apan gick så hårt på honom att kniven t.om gick av.
Citera
2019-06-21, 13:41
Medlem
Är det ett trendbrott i artikeln att de hela tiden refererar till honom som "mördaren" i stället för ex.v "36-åringen"?
Citera
2019-06-21, 13:41
Medlem
Zloths avatar
Hur fan kan man anställa detta vidriga kräk?

Han ska ruttna bort i en fängelsehåla.
Citera
2019-06-21, 13:44
Medlem
Stark-Senaps avatar
De kanske vanligtvis inte mördar, men annars ser jag inte vad som skiljer denna man från någon annan ababvakt i det svenska samhället.
Citera
2019-06-21, 14:08
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Hoppas SL åker på en rejäl hatstorm nu. Företag som dessa är så upptagna med att godhetssignalera, vara antirasistiska och klimatsmarta att de helt enkelt skiter i alla annan moral. Att anställa en invandrad kriminell och mördare är fan top of the line-skandal.

Den här historien kommer dock inte få i närheten av samma genomslag som den afrikanska tokiga kvinnan vid Hötorget.
Citera
2019-06-21, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Är det ett trendbrott i artikeln att de hela tiden refererar till honom som "mördaren" i stället för ex.v "36-åringen"?

Jag tycker att de ska referera honom till det han är - en mördare!

Hur fan kan man låta en MÖRDARE jobba som trygghetsvärd?

Och jag är chockad att han fortfarande efter alla dessa år(snart 20 år) inte ligger 2 meter ner i jorden.

Hemsk mord. Även om jag inte håller med om Daniels åsikter och inte gillar det han stod för så har jag medkänsla för honom och vad som hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in