Citat:
Menar du alltså att dom också förväxlade sin dörr med din..eller för att citera en filmtitel "låt den rätta komma in"?Etnicitet?
Detta låter inte som samma händelse du beskriver nedan här?
Citat:
Jag har också snuddat vi tanken, om dom prövar ifall alla i huset kanske har en universal-nyckel för
att kunna gå in och plocka på sig, men jag lutar som sagt åt schizofreni i mitt fall, talar du nu om han som säger sig vara rädd för dig...som försöker låsa upp hos dig?
Vad svarade han när du bad honom ge fan?
Citat:
Fick de flytta? blev dom avhysta p.g.a av dom småfeta elefanterna?Apropå det, så är det inte bara trampet av en sådan jord jag fått höra...utan man interagerar med möblerna på ett konstigt vis som skapar en elefants trumpetande alternativt en deppig trombon, jag känner aldrig behovet att möblera om varje dag efter feng shui, precis allting dessa djur företar sig i sin lägenhet producerar ett onödigt ljud, det är oskickligt, nu har jag fått veta att dom letar boende för att flytta och under tiden passar man förstås på att leva ut with a bang?.
Egentligen borde jag skicka en rättshaveristisk arg lapp trots att dom vet att jag vet att dom
ska flytta dit pepparn växer var det lider
Citat:
Kul att du säger det, för när hyresbolaget ringde mig nyss å sa att dessa oduglingar skulle flytta (kanske inducerat av mig) då svara jag i improviserad otacksamhet att jag hoppas att deras nästkommande inte blir en till barnfamilj också bad jag indirekt om särbehandling att barnfamiljer borde kunna få vänta och flytta in över mina grannar istället eftersom jag är den enda som klagat
och äntligen kunde jag paracitera på att alla människors olika tolerans-tröskel, kanske borde jag rentav gilla facebook-gruppen "vi gillar olika" därför
Citat:
Jag fattade inte, vad är ett varningsbrev som inte stör?
Lugn varade en vecka och då fram till nuet kommer det gäster som också visar sig vara bror till den som flyttade ut i januari............? What??? Det bor inga barn ovanpå och jag skall inte behöva bli störd av nästa två elefantklampande barn nu 2 döttrar 4 och 7 år
Dessutom tillkommer det lögner om att gubben ovanpå är så "rädd" för mig att han inte skulle våga ha på ljudet på mobilen. Vänta bara, det blir ännu bättre jag har fått varningsbrev som inte stör!!!!!!!!!!!!!
Man kan ju bli galen. Varit på möte med hyresvärden och socialen i mars. Ja kära nån. Hur tror de att man ska få nån rätsida när gubben släpper in hämnaren brodern här? De sover över och har adress Halmstad.
Dessutom tillkommer det lögner om att gubben ovanpå är så "rädd" för mig att han inte skulle våga ha på ljudet på mobilen. Vänta bara, det blir ännu bättre jag har fått varningsbrev som inte stör!!!!!!!!!!!!!
Man kan ju bli galen. Varit på möte med hyresvärden och socialen i mars. Ja kära nån. Hur tror de att man ska få nån rätsida när gubben släpper in hämnaren brodern här? De sover över och har adress Halmstad.
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-06-01 kl. 12:26.
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-06-01 kl. 12:26.
Har haft liknande granne som inte orkar hela vägen upp till 3:e våning. Jag verkar ha precis samma (O)tur som du.