Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Tänkte bara kolla efter om det finns något intresse att följa mig när jag spelar kuponger för 10k? Har gjort det sen förra månaden och har redan satt 4 olika kuponger under den perioden som gett en sammanlagd utdelning på ungefär 250k. Lika många kuponger har failat vilket innebär att jag ändå är lite över drygt 200k plus på en månad. Min spelidé är egentligen inte speciell eller spännande på något sätt så det är lite därför som jag hör mig för först om det ens finns intresse att jag postar mina kuponger? Det är så pass simpelt att jag spelar 10k på storfavoriter helt enkelt. Brukar oftast vara mellan 4-8 matcher typ.
Det enda intressenta egentligen är väl att se om det går att få flytet att hålla i sig en längre period. Drygt en månad är ju lite dålig sample size så att säga. Men jag tror faktiskt på metoden. Känns definitivt som att man kan sätta ungefär 3/10 kuponger och då borde man gå en hel del plus. Nu till helgen har jag min största kupong hittills. Drygt 115k i utdelning om den sitter. Dock 8 matcher så det blir min tuffaste utmaning hittills.
Vad tror ni?
Intresse finns helt klart, släng gärna upp bilder också, lycka till!