2019-06-19, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
En väl beskrivande sammanfattning över hur flockdjuret resonerar. Ifrågasättande är inte önskvärt. Bättre att i tystnad rusa rakt fram i mitten av hjorden oavsett om det sedan ligger en öppen stäpp eller en klippavsats framför oss.
Vem är flockdjuret här?

Jag, som säger som jag tycker även fast majoriteten av folket här skriver att B&J är skit?

Eller du, som i unison med resten av skribenterna i tråden gapar om hur äcklig och dyr B&J är?

Som sagt, ät och håll tyst.

Med vänlig hälsning
Citera
2019-06-19, 07:29
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Har provat alla eftersom det har varit sån jävla tjat om hur goda dom ska vara, blir lika besviken varje gång. Kostar ju minst 5:- tuggan!

Okej, ja då har du ju grundligt undersökt iallafall, synd du inte gillar dom. Eller kanske bra, då kan du njuta av billigare glass ;-)
Citera
2019-06-19, 07:33
Medlem
S.O.Stolps avatar
B&J är som att ta en näve billigt lösgodis, hälla på nån gegga och sen frysa in. Marknadsföring och Instagrambilder på det så faller WT-packet pladask.

Stora B&J-tråden btw.

(FB) Ben & Jerrys?
Citera
2019-06-19, 07:34
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Säger han som ätit runkbulle.
Inte bokstavligen men smakar vad jag tänker mig en runkbulle smakar som. Inte gott alls, känner du dig träffad eftersom du är en av dom blåsta som gärna pungar ut 50-60kr för en kass glass medans du får dubbelt så mycket som godare glass för enbart 20kr.
Citera
2019-06-19, 07:36
Medlem
Stötta inte detta depraverande skitföretag med dina pengar!
Köp SIA-glass!
Citera
2019-06-19, 07:43
Medlem
Kan hålla med om att vissa sorters B&J är väldigt udda i smak men kakdeg och brownies är svårt att slå. De flesta smakerna slår bigpack alla dagar i veckan men en gameldags vanilj är tidlöst god.

Mvh
Citera
2019-06-19, 07:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Hur kan man vara så fattig att man gör detta till en politisk fråga? Ben & Jerry är kungen av glass, är man för fattig så är det bara att välja annat.

Det är ju B&J själva, som gör sig politiska.

Måste man vara fattig för att man inte är tillräckligt dum för att betala ockerpris?
Citera
2019-06-19, 07:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad menar du?
Han menar att man ska skämmas om man är fattig.
Citera
2019-06-19, 07:54
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
B&J är som att ta en näve billigt lösgodis, hälla på nån gegga och sen frysa in. Marknadsföring och Instagrambilder på det så faller WT-packet pladask.

Stora B&J-tråden btw.

(FB) Ben & Jerrys?

Haha EXAKT detta tänkte jag skriva! Det är ju bara billigt godis i billig glass i en rund låda.

Älskar Lejonet och Björnens glass. Rena smaker och hög kvalitet.
Citera
2019-06-19, 07:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Smakar ju skit, GB's big pack är billigare och smakar fan likadant. Seriöst vem fan köper Ben & Jerry kostar ju skjortan, ni måste vara helt jävla dumma i huvudet.
Ja, jag har väl inte IQ över 135 men jag tycker att det smakar. Cookie Dough är en favorit Vem fan bryr sig om priset? Allting är ju dyrt nuförtiden.
Citera
2019-06-19, 08:02
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Ja, jag har väl inte IQ över 135 men jag tycker att det smakar. Cookie Dough är en favorit Vem fan bryr sig om priset? Allting är ju dyrt nuförtiden.
Inte GB's big pack, billigare och godare. Var inte ett får
Citera
2019-06-19, 08:07
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Inte GB's big pack, billigare och godare. Var inte ett får
Vanilj, päron och jordgubb, alternativt choklad. Ja, jo den hoppar jag 9 dar i veckan. Tycker GB's glass är mer för barn med ett underutvecklat smaksinne medan B&J smaskar till det ordentligt med en massa grejer. Behöver inget extra till B&J för de har allt i en enda glass.

Jag är för övrigt en bläckfisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in