Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Den analysen var inget att hänga i julgranen.
Beskrivningen av hur en psyop genomförs var det inget fel på. Problemet är att Suzie inte lyckas koppla ihop den med Q, helt enkelt för att dom inte överensstämmer. Vad som framförallt sticker ut är exemplet där Snowden, Assange och Kim Dotcom sägs attackeras för att dom är fiender till Deep State. Problemet är att Q enbart pratat om Assange som fiende till Deep State – Snowden har outats som Deep State-agent och Kim Dotcom vet jag inte ens om Q har nämnt.
Jag tycker de är bra beskrivet vad som med största sannolikhet ligger bakom Qanon.
Det har förlamat stora delar av Trumps Base, vad han än gör så är det 3D schack och de lutar sig tillbaka och ”Trust the Plan” - vem är det som tjänar på det?
Att Trump med Jared Kushner och hela den judiska Cabal som är bakom honom nu skulle rädda världen av någon anledning ser jag som extremt minimal.
Pentagon / CIA kör liknande Psyops regelbundet, dock ej såhär känd kanske.
Fast här tror jag PSY-Group ellr Black Cube kan ha ett finger med i spelet. De som var bakom att Trump vann valet genom olika Psyops och data-mining talking points som folk ville höra.