Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Det kan ju vara så att det bara citerats
sådant som är negativt för MH.
Om vi kunde läsa hela bloggen så
kanske vi skulle få en mer positiv bild
av henne.
Men det är ju inget som intresserar
tråddeltagarna.
Det finns säkert flera i tråden som känner MH och jag förutsätter att hon läser tråden. Om hon skulle tycka att bara negativa saker har tagits upp så får hon väl lägga ut bloggen igen om hon vill bevisa motsatsen. Fast det kan vara svårt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag läste hela bloggen, när det begav sig, den var vidrig från början till slut. Det MH själv valt att länka till på sin Facebook-sida.
Jag tyckte också den var hemskt att läsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Nja, om du avser det blogginlägg jag citerade
i fredags från MH:s blogg, så var det väl istället
UW som ställdes i dålig dager.
Och som någon skrev, om det låg någon sanning
i det inlägget gällande bilincidenten, så är det
kanske enbart UW och MH som vet det.
Även LW kan förstås också ha haft vetskap om
händelsen.
Det var uppenbart att det var hela syftet med bloggen, att ställa UW i dålig dager. Det lyckades hon med men samtidigt ställde hon sig själv i ännu sämre dager. Man bör hålla förtroenden (har inte pastorer lärt sig det?) vilket hon inte gjorde. Det svikna förtroendet la hon ut till beskådan av hur många som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Du behöver inte posta fler lösryckta citat för min skull, jag har fått för mig att de kan ge en snedvriden bild av bloggaren. Om du däremot vill lägga ut hela texten så kommer jag gärna att läsa den för att kunna bilda mig en egen uppfattning.
Hon kan lägga ut bloggen själv om om hon känner sig feltolkad. Men jag tror inte att det är sannolikt att hon gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Tack
Schazz för den informationen! Jag läste hela
bloggen och upplevde aldrig vid läsandet, att MH länkade
till Facebook.
Så har uppfattat den uppgiften om länkande av blogginläggen
till Facebook väldigt suspekt och undrat var den har sitt ursprung.
Så var postaren @Remark läst att inläggen länkades undrar jag.
Bra att du klargjorde det hela!
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Jag kommer inte ihåg om den länkades till/från Facebook och jag kommer inte ihåg några bilder.
Edit: Jag vet inte om det fanns bilder eller inte, men jag kommer inte ihåg några bilder. Det är mycket möjligt att det fanns bilder, men min uppmärksamhet var nog helt inriktad på texten eftersom den var så ovanligt elak.
Det kan ha funnits länkar till/från Facebook också fast jag inte kommer ihåg det.