2019-06-16, 22:35
Medlem
Ni som har KK frhllanden hur funkar dom?

Exempelvis ses ni utan att ha sex?

Myser ni med varandra?

Lagar ni mat och snt ihop?

Gr ni utflykter eller reser tillsammans bara ni tv?

Sover ni ihop?

Brkar ni med varandra?

Serverar ni frukost dagen efter ifall hen sovit ver?

Vad gr ni mer n bara ligger?

Hlsningar
Frn en som r nyfiken
Citera
2019-06-16, 22:44
Medlem
jjujjus avatar
Om man gr allt det dr du skrev tillsammans s r man nog i ett vanligt frhllande och inte bara en kk-relation...
Citera
2019-06-16, 22:46
Fredag
Skickar ett sms:
Knulla?

Svar: Ja

Fredag en vecka eftert
Skickar ett sms:
knulla?

Svar- kan inte r i stockholm tills p onsdag
Ok
Citera
2019-06-16, 22:59
Medlem
ViTolis avatar
Har ingen erfarenhet av detta, men en bekant sa till mig att det r som att ringa till trafikskolan nr man behver ta ngra krlektioner. Inget jag propagerar fr dock.
Citera
2019-06-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Om man gr allt det dr du skrev tillsammans s r man nog i ett vanligt frhllande och inte bara en kk-relation...

Man kanske bara inte r kr i varandra utan man trivs bra i den andra personens sllskap och finner den andre attraktiv?
Citera
2019-06-16, 23:06
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLillaArga
Man kanske bara inte r kr i varandra utan man trivs bra i den andra personens sllskap och finner den andre attraktiv?
Ja men d blir man ju kr. Det r s det fungerar, visste du inte det? Fddes du igr ?
Citera
2019-06-16, 23:09
Medlem
Etta.Places avatar
Har gjort det mesta av det dr med KKn, inga lngre resor men kortare dagsutflykter.

Det som skilt sig frn en "vanlig relation" har varit att vi inte presenterat varandra fr vnner och familj, inte planerat fr ngon form av gemensam framtid, och drfr inte heller tagit ngon hnsyn till varandra i respektive livsupplgg och planer (mer n specifikt bokade trffar med relativt kort varsel). Sen har vl fokus nr vi umgtts nd varit mestadels p sex, men trffar jag ngon fr att ligga vill jag ju helst ha ett par tre omgngar tminstone och d behver man ju sysselstta sig och ta mellan varven.

Personligen knns det helt ointressant att ligga med en man som jag inte kan prata med eller ta middag tillsammans med oavsett hur (o)seris relationen r, dessutom knns det konstigt att bara kasta av sig klderna hux flux och brja knulla med ngon man inte sett p ett tag, d tycker jag det knns bttre att umgs en stund frst innan man gr vidare till det dr.

Edit. Nej frresten. Jag har aldrig brkat med en KK. Eller har det funnits tillstymmelse till konflikt s har det varit i form av att ngon part sagt upp relationen. Om det r ngot p listan som inte passar i en KK relation s r det nog det kan jag tycka. I en riktig relation fr man anpassa sig efter varandra och kompromissa, dyker snt upp i en KK relation r det bara att lgga ner.
Senast redigerad av Etta.Place 2019-06-16 kl. 23:13.
Citera
2019-06-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja men d blir man ju kr. Det r s det fungerar, visste du inte det? Fddes du igr ?

Som man kan man gra snt utan att f knslor.

Sjlv har jag i en tidigare kk relation haft hemmanycklar till honom, vi storhandla tillsammans, gjorde utflykter, kunde prata utan problem med varandra i tio timmar i telefon, vi lagade mat ihop, myste i soffan nr vi sg p film och gick ppet p stan (kvllstid) och hll varandra i handen. Enligt honom hll han dremot i min hand ifall att jag skulle halka om det var halt eller s. Vi hade den relationen till och frn i tta r.
Citera
2019-06-17, 00:08
Medlem
ShallowInfidels avatar
Nej, hela pongen med frhllandet r just sex. Min kk bor ver tv timmar bort d vi pbrjade frhllandet innan jag flyttade dit jag bor nu, tnker inte kra snna distanser fr att hlla hand.

Mysa r najs, knns mer som att det hr till n inte.

Nej, vill gra s mycket av tiden som mjligt d jag ofta har brist p det, sledes brukar vi bestlla kk, take away eller g ut och ta, jag vill ha det s, s jag str fr notan.

Nej, snt gr man med en flickvn/fru/sambo, har svrt att se mig sjlv p ett flygplan med en kk.

Sova ihop r trevligt.

Startar man brk med en kk r man nog allt fr emotionellt insyltad och br antingen gra slut, svida inte den andra parten r lika passionerad fr frhllandet, d r kanske drrarna ppna fr ett serisare frhllande, knns inte s troligt men konstigare saker har skert hnt.

Pratar om allt mjligt, tittar p saker ihop, diskuterar det ena och det andra, en kk r ju nd en intim vn och vldigt nra p s stt. Visst kan man gra annat ihop, lite mera pojkvn/flickvn aktiga saker, men jag skulle inte gra det till en vana d man kanske snder ut signaler som tolkas fel.

Typ s.
Citera
2019-06-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ni som har KK frhllanden hur funkar dom?

Exempelvis ses ni utan att ha sex?

Nej
Citat:
Myser ni med varandra?

Ja det r vl klart

Citat:
Lagar ni mat och snt ihop?

Nej

Citat:
Gr ni utflykter eller reser tillsammans bara ni tv?

Nope

Citat:
Sover ni ihop?

Ibland

Citat:
Brkar ni med varandra?

Nej, aldrig

Citat:
Serverar ni frukost dagen efter ifall hen sovit ver?

Nej, en kaffe kanske. Vem fan ter frukost egentligen?

Citat:
Vad gr ni mer n bara ligger?

...sover?
Citera
2019-06-17, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Nej

Ja det r vl klart

Nej

Nope

Ibland

Nej, aldrig

Nej, en kaffe kanske. Vem fan ter frukost egentligen?

...sover?

Hur ofta ses ni d?
Citera
2019-06-17, 01:13
Medlem
Jag har flera relationer, bde ngra platoniska och ngra sexuella. Brukar generellt dra ivg ett meddelande till den jag knner fr att trffa och frga om de vill ut och dansa, kka, ta en biltur och stanna vid ngra hftiga stllen eller ngot sdant. Gr alla dessa saker med olika personer lite till och frn. Det fungerar om man hela tiden hller det rligt och inte smyger med saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in