2019-06-16, 16:38
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Lite rörligt på karln för den som vill analysera kroppshållning, språk, blick och dylikt.

https://tablethybrid-www.aftonbladet.se/tv/a/99064/sapos-presskonferens-om-det-hojda-hotlaget
https://www.expressen.se/nyheter/varningen-is-kan-trigga-andra-grupper/

Tack!
Citera
2019-06-16, 16:49
Medlem
PaigeOwenss avatar
hej!

jag undrar den här killen, säpo mannen. Förutom våldtäckt och det där,
kommer dem sätta dit honom pga hans känsliga position,dvs kommer han åka dit på att också är en säkerhetsrisk för hela landet? (liknande att bli dömd för spioneri och sånt)

vad tror ni?, kommer han få ett extra straff och hållas isolerad?

kommer säkert hittas flera grejer, en sån här person är inte chans att han bara har begått dessa enstaka brott när man på det här sättet har en grundläggande personlighets störning.
Senast redigerad av PaigeOwens 2019-06-16 kl. 16:52.
Citera
2019-06-16, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Känns ju stabilt att ett sådant vider ska skydda oss från terrorister och dylikt. Men ingenting förvånar mig i potatisdemokraturen Svennebananistan längre.

Dessutom oerhört farligt ur ren utpressningssynpunkt. Vad kunde kan ha hänt, säger inte att det har hänt, om just terrorister hade fått tag på information om M.S innan han åkte fast?
Citera
2019-06-16, 17:39
Medlem
midvintermorkers avatar
Detta stärker ju allmänhetens tilltro till rättsväsendet. Polischefen som sätter terrorhotnivån i Sverige är hallick på deltid. Smaka på den meningen ett tag.

Skamligt. Som fan.

Medborgargarde känns mer pålitligt. Då slipper man förhoppningsvis alla jävla våldtäktsmän, hallickar, landsförrädare m.fl.. Den typen av as borde pryglas, rådbråkas och spikas upp på kors till allmän beskådan.

Nej, bra karl reder sig själv!
Senast redigerad av midvintermorker 2019-06-16 kl. 17:52.
Citera
2019-06-16, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Detta stärker ju allmänhetens tilltro till rättsväsendet. Polischefen som sätter terrorhotnivån i Sverige är hallick på deltid. Smaka på den meningen ett tag.

Skamligt. Som fan.

Medborgargarde känns mer pålitligt. Då slipper man förhoppningsvis alla jävla våldtäktsmän, hallickar, landsförrädare m.fl.. Den typen av as borde pryglas, rådbråkas och spikas upp på kors till allmän beskådan.

Nej, bra karl reder sig själv!
Ja, medborgare är ju inte kända för att vara våldtäktsmän.
Citera
2019-06-16, 18:05
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Militärer är inte med på listan, dock poliser:

https://www.cbc.ca/doczone/m/features/psychopaths-top-10-and-bottom-10-professions

Wow tack så mycket.
Citera
2019-06-16, 20:05
Medlem
grapoluponapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Namn (och bild) på BO?

Kan BO vara kvinnan som är listad på hans adress?
https://imgur.com/a/TieRnDs
Citera
2019-06-16, 20:10
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Vi får väl se om han visar sig vara skyldig, jag håller fast vid att man är oskyldig tills motsatsen bevisats.
Han är hur som helst skyldig till att vara en cuck, och bara det hade gett dödsstraff i en normal värld.
Citera
2019-06-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
I ett medborgargarde kan man välja in personer man litar på. Då slipper man dras med anarkister, våldtäktsmän, manginas, kommunister, hallickar och annat löst folk. Dessutom kan man ta hand om felrekryteringar själv i händelse av att en orm passerar det finmaskiga nätet.

Om du anser att det faktum att en kriminell polis blivit utredd och åtalad är ett skäl att ersätta hela det juridiska systemet med medborgargarden och folkdomstolar är det nog dags för dig att lugna ner dig en aning och läsa lite böcker.
Citera
2019-06-16, 20:58
Medlem
Apexpredators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Han är hur som helst skyldig till att vara en cuck, och bara det hade gett dödsstraff i en normal värld.
Typiskt impotent förlorare ja. Går igång på att sambon får kuk av andra. Jävligt korkat att i tillägg göra det i form av prostitution.
Citera
2019-06-16, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grapoluponape
Kan BO vara kvinnan som är listad på hans adress?
https://imgur.com/a/TieRnDs
Det är sannolikt så, hennes profil på fejjan gav tidigare hintar i den riktningen.
Citera
2019-06-16, 22:15
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Om du anser att det faktum att en kriminell polis blivit utredd och åtalad är ett skäl att ersätta hela det juridiska systemet med medborgargarden och folkdomstolar är det nog dags för dig att lugna ner dig en aning och läsa lite böcker.

Jag har ingen tilltro till ett system som ruttnar från insidan.

Jag förväntar mig att INGEN (och då menar jag ingen) polischef i en fungerande demokrati ska lyckas vandra genom så många säkerhetsklassade positioner och sedan åka fast för att vara hallick. Jag tycker inte att jag har höga krav.

Detta är en skam för Sverige. Ett land som hyllar kriminella och som de facto styrs av kriminella. Jag skulle inte tveka en sekund att dra vapen mot myndighetspersoner i det här landet. NI svek oss, inte tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in