Kom över den här fantastiska Youtube-kanalen häromdagen. "School Of Affluence" där en ung, vacker och sexig kvinna ger tips och råd till kvinnor som söker partnerskap med framgångsrika, förmögna, status män.
School Of Affluence Channel
Jag vet att många snubbar ogillar dessa kvinnor men jag känner faktiskt tvärtom, äntligen börjar kvinnor inse sitt värde och börjat söka partnerskap med rediga män som är driftiga, eleganta och framgångsrika. Det är så tragiskt och framförallt ologiskt att se unga, vackra kvinnor jaga dessa trasor till snubbar i samhället. Man kan exempelvis se en grävmaskinist som klär sig i Adrian Hammond slitna jeans ha en riktig jädra 10/10 som flickvän, som han knappt kan skämma bort eller resa bort till Fiji och hyra ett beach house med fantastisk miljö, eller t.om ännu värre snubbar som är hemma och degar med en chipspåse eller påse nötter och läskedryck men som har roffat åt sig en riktig skönhet.
Vad är era åsikter kring kanaler? Vilka känslor dyker upp? Är ni som mig, biologiskt opportunistiskt inställda och mindre dramatiska över den så kallade marxistiska idealismen man indoktrineras kring sedan barnsben?
Hur känner ni kvinnor inför den här Youtube kanalen? Kan ni förstå deras val av män?
Diskutera!