Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Jag har aldrig påstått att LWs föräldrar kände sig utnyttjade.
Jag har skrivit att jag tycker att hon utnyttjade dem.
Nej, jag har inget personligt agg mot henne men jag föraktar alla som är otrogna eller har intima förhållanden med
någon som är otrogen.
Det de har postat visar att de är besatta av GC och att allt annat kommer i andra hand.
Nej, jag känner inte UWs andra exfru.
Hon hade skrivit en blogg om hur LW struntade i barnen och att hon lämnade dem hos främlingar när hon behövde barnvakt. Att barnen ringde till UW och var ledsna och flera exempel på vad barnen hade gjort som visade att de mådde dåligt.
Du anser att LW utnyttjade sina föräldrar, men vad har det med mordet och mördaren att göra? Finner ingen koppling, gör du? Förklara gärna
Du föraktar alla som är otrogna, vad har det med mordet och mördaren att göra? Finner ingen koppling här heller, gör du? Förklara gärna
Har Facebook och Instagram med mordet eller mördaren att göra? Du har nog rätt jag är nog inte särskilt smart. Förklara gärna
Jag vet ingenting om GC men vad har det med mordet och mördaren att göra? Usch jag fattar fortfarande ingenting. Förklara gärna
Vad har UW andra x fru med mordet och mördaren att göra? Finner ingen koppling här heller så du måste förklara detta.
Känner du UW och barnen då?