2019-06-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shalom321
Inte konstigt de blir tagna när de gör allt med en bror vars hjärna är dysfunktionell.
Kan inte vara lätt att tänka snabbt (och smart)

Tyvärr döms sällan någon, orsaker kan diskuteras. FBI i USA hade klarat upp 80-90% av de gängmord Malmö polisen "misslyckats" med. Vill man så går det.
Citera
2019-06-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Ingen sitter häktad däremot sitter 3 st anhållna. Får se hur många av dom som kommer att häktas

Är det El-Kassim-bröderna som är anhållna?
Citera
2019-06-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Det blir offentligt först när och om de blir häktade.
Citera
2019-06-12, 17:47
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det blir offentligt först när och om de blir häktade.
Det är väl dock troligt att Kameel är en av de häktade. Han omnämns i tråden om mordet på BOs bror, där han satt häktad till 18/3 i år som MGM. Kameel är 24 år enligt Hitta.se. Så, troligtvis är han en av dem, men jag tror ingen har kunnat bekräfta det rent formellt.
Citera
2019-06-12, 18:32
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Om han nu hade knarkskulder, vad är då vitsen med att skjuta honom till döds? Är det någon som förstår reglerna inom de kriminellas värld?

Jag menar han kunde väl ha fått en avbetalningsplan, nu blir det bara en begravningskostnad och sorg för släkten. Jag kan inte förstå någonting av detta.
Blir vissa invandrade släkter helt förbytta för inte har väl man sådana regler i Arabland?

betalar man inte av sina knarkskulder så får man, ofta, chansen att betala av inom given tid. gör man det inte, trots påstötning, ja då får man räkna med att få en kula. simple fact. det gäller att statuera exempel till övriga horpundare. tycker trots allt lite synd om killen som tydligen fått suga stake för att få droger.
Citera
2019-06-12, 18:35
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det är väl dock troligt att Kameel är en av de häktade. Han omnämns i tråden om mordet på BOs bror, där han satt häktad till 18/3 i år som MGM. Kameel är 24 år enligt Hitta.se. Så, troligtvis är han en av dem, men jag tror ingen har kunnat bekräfta det rent formellt.
Fick fanstyget skadestånd för tiden i häktet.
Citera
2019-06-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
betalar man inte av sina knarkskulder så får man, ofta, chansen att betala av inom given tid. gör man det inte, trots påstötning, ja då får man räkna med att få en kula. simple fact. det gäller att statuera exempel till övriga horpundare. tycker trots allt lite synd om killen som tydligen fått suga stake för att få droger.

Tråkigt, han kanske inte fick en riktig chans att få fram pengarna. Jag antar att man har höga räntor vid försenad betalning.
Citera
2019-06-12, 19:10
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Tråkigt, han kanske inte fick en riktig chans att få fram pengarna. Jag antar att man har höga räntor vid försenad betalning.

fick inte en riktigt chans? hmm detta är inte återbetalning av ett felaktigt utbetalt bidrag. detta rör sig om knarkskulder till personer med tålamod 0. och kanske inte direkt med en IQ på 100.
Citera
2019-06-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini
Skulle du kunna begära ut:
B 8061-14 (El Kassim x2 inblandade)
B 2946-16 (El Kassim x1 inblandad)
B 3527-16 (El Kassim x1 inblandad)

Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Ja

Har Malmö Tr hört av sig?
Citera
2019-06-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels

Bara den äldste och den yngste. Noor bor i Spanien.
Citera
2019-06-12, 20:52
Medlem
el kassim bröderna är fjantar , aldrig gjort ngt utan alltid varit bangers
Citera
2019-06-12, 20:53
Moderator
Mappings avatar
Lite mer info: https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/vQ9L7p/teorin-efter-mordet-pa-25-aringen-en-hamnd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in