Citat:
Ursprungligen postat av
Machines
”Lelle” i Lidingö mordet tvättade knarkpengar åt Jobe/Gashi innan stämningsansökan mot Prime Living, och mordförsöket + förberedelsen på Kastati bottnar sig sig i konflikten i Biskopsgården mellan Jobe vs. Kastrati efter rånet och efterföljande morden Jag har sagt det tidigare även om att jag inte kände Lelle så vet jag med viss bestämdhet att du snackar skit angåede tvätta pengar. Sök mig gärna genom pm. Eller förbli på ditt kärring stadium
Haha nänä Lelle är en helylle kille som satt i styrelsen för Amtena (Gashis) innan han hoppade över till MTVB som samtidigt fick ta över UE (tidigare Amtena) för Primes fuskbygge i Spånga. En Gashi som nog aldrig spikat en spik i sitt liv, men däremot har smugglat vapen åt Naser en gång i tiden och har suttit förut.
Snälla lägg ner med dessa löjliga försök till att skydda er roll i det hela. Man behöver inte känna Lelle för att veta vilka projekt han sysslat med inom byggsvängen på Västkusten.
Och varför PM:a? Tar gärna och ses mellan 4 ögon istället så får vi se vem som är kärring, shiptar