Citat:
Ursprungligen postat av
SanningensProfet
Bra sammanfattning av vad som hänt. Det där med Mike "mm vi skulle ba bränna en bil typ" Berg och Lisa "asså ärligt talat bara logiskt tänkande!" Pettersson och vad som talar för att de visste att morden skulle begås, det jag syftar på är att båda använder deras ovetskap angående mordet som en förmildrande omständighet i polisförhören, vet ej om dem andra gjorde liknande för jag hann bara kolla på deras förhör, men när dom väl är i rätten så undrar jag hur deras påståenden kommer bevisas. Nu råkar det vara så att jag inte kollade igenon FUP:en tillräckligt mycket för att se vilken typ av kontakt förövarna haft på mobil, men jag såg dock någon Insta PM-konversation där Lisa och någon blatte (tror det var 007gomorrah?) bråkar, och där verkar det som att båda har någon sorts syn i vädret vad som verkligen hänt.
Ja fast i Lisas konversation med 007gomorroh (Asaba) och om du läser konversationen från Instagram så är det ju extremt tydligt att tjejerna inte direkt är superglada över vad de har blivit inblandad i. På samma sätt som att jag har svårt att tro att killarna som brände bilen planerade på att bränna en bil mitt på ljusa dagen ute på Lidingö, efter ett mord, för att sedan ta sig därifrån gåendes på fot. Faktumet att de irrar runt efteråt (tillbaka till mordplatsen) visar ju tendenser på panik och total avsaknad av plan.