2019-06-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian
Herregud för jävla bövelen, du bevisar ju bara hur patetiska ni är. 😂😂

Vad tycker du om att CG har hängt ut sin bonusdotter i ett slutshaming-inlägg, att hon har ljugit ihop hela sin wikipedia-sida för att desperat radera den när det visade sig att i princip allt utom "Var med i lilla melodifestivalen" var lögner? Att hon hånade Moa murderess efter Moas pojkväns bortgång, med sina unkna åsikter om sexualitet och abort? (Aborten spekulerade hon dessutom bara om)

Eller bryr du dig inte så länge du får spy på IL på ett sätt som hade fått dig portad från vartenda sociala sammanhang som finns om du hade gjort det irl?

Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Vart enda ord.

Om du läste varenda ord och ändå hängde upp dig på en mening om Bella så bekräftade du bara att sista delen i kommentaren stämde in på dig.
Citera
2019-06-10, 08:05
Medlem
https://nyheter24.se/noje/kronika/603505-camilla-gervide

Nyheter24:s musikkrönikör Camilla Gervide om tragiska kändisar som vägrar ge upp karriären.

Vad är det då som är så tragiskt?*
Jo, människor som egentligen inte borde haft mer än sina "fifteen minutes of fame" för att sen försvinna bort men som på de mest desperata sätt lyckats klösa sig fast i den lilla strimma av rampljus som uppenbarligen definierar den de är. Eller vill vara
/Camilla Gervide

Jo det ÄR tragiskt. Ännu mer tragiskt är det att Camilla Gervide själv ljög om sina "fifteen minutes of fame". Hon klagar vidare i texten på att Anna enligt Wikipedia inte har gjort något sen 2009, vilket säkert är sant. Själv har ju Camilla vunnit en stor tävling i LA, varit med i otaliga tv-produktioner, haft en lysande modellkarriär och arbetat med David Foster och Celine Dion. Enligt Wikipedia.

Fast det har du ju inte Camilla? Är det inte ännu mer tragiskt att hänga sig kvar vid meriter som inte finns?

Om man läser biografin på cdbaby framgår det att Camilla ÄR Anna Book. Wikin tyder på att hon ÄR Isabella. Bloggen är en studie i projektion

Tillägg: "...som på de mest desperata sätt lyckats klösa sig fast i den lilla strimma av rampljus som uppenbarligen definierar den de är. Eller vill vara"
...Hmm... Som när man försöker bli artist och nå framgång med sin blogg i 20 år men fortfarande inte lyckas, och bestämmer sig för att skapa sig ett namn genom att skriva bittra inlägg om de som faktiskt lyckades och få med människor i sitt eget hat . Och håna dem som inte gjorde det (AB) trots att ens egna meriter faktiskt inte ens kommer upp i nivå med Annas?
Senast redigerad av jokesoncissorian 2019-06-10 kl. 08:30. Anledning: Tillägg
Citera
2019-06-10, 12:19
Medlem
Jag gjorde som IL hatarna. Jag mailade W models följande:

Hello.

A person named Camilla Gervide (swedish nationality) says she has had a modeling contract with you when she lived in LA a few years ago. She cant show a portfolio so i was wondering if you can confirm this?

Best regards ****

De svarade idag:

Hi ****,

I have asked within the office and no-one knows who Camilla Gervide is, I don't believe she has ever been with us.

Let me know if you have any other questions.
Hannah
--

Hannah Brown General Manager
W Model Mgmt

Så visst har vi en liten Blondinbella i Camilla?
Citera
2019-06-10, 12:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Vad är det som är fel? Har Camilla gråtit ut i media om hur hon inte fick vara med i Så mycket bättre och höra sju olika versioner av Better Place? Annars så förstår jag inte kritiken.
Citera
2019-06-10, 12:28
Medlem
Citat:

Nyheter24:s musikkrönikör Camilla Gervide om tragiska kändisar som vägrar ge upp karriären.

Vad är det då som är så tragiskt?*
Jo, människor som egentligen inte borde haft mer än sina "fifteen minutes of fame" för att sen försvinna bort men som på de mest desperata sätt lyckats klösa sig fast i den lilla strimma av rampljus som uppenbarligen definierar den de är. Eller vill vara
/Camilla Gervide

Jo det ÄR tragiskt. Ännu mer tragiskt är det att Camilla Gervide själv ljög om sina "fifteen minutes of fame". Hon klagar vidare i texten på att Anna enligt Wikipedia inte har gjort något sen 2009, vilket säkert är sant. Själv har ju Camilla vunnit en stor tävling i LA, varit med i otaliga tv-produktioner, haft en lysande modellkarriär och arbetat med David Foster och Celine Dion. Enligt Wikipedia.

Fast det har du ju inte Camilla? Är det inte ännu mer tragiskt att hänga sig kvar vid meriter som inte finns?

Om man läser biografin på cdbaby framgår det att Camilla ÄR Anna Book. Wikin tyder på att hon ÄR Isabella. Bloggen är en studie i projektion

Tillägg: "...som på de mest desperata sätt lyckats klösa sig fast i den lilla strimma av rampljus som uppenbarligen definierar den de är. Eller vill vara"
...Hmm... Som när man försöker bli artist och nå framgång med sin blogg i 20 år men fortfarande inte lyckas, och bestämmer sig för att skapa sig ett namn genom att skriva bittra inlägg om de som faktiskt lyckades och få med människor i sitt eget hat . Och håna dem som inte gjorde det (AB) trots att ens egna meriter faktiskt inte ens kommer upp i nivå med Annas?

När skrevs den krönikan? Vem skrev krönikan?
Citera
2019-06-10, 12:32
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojito123
Jag gjorde som IL hatarna. Jag mailade W models följande:

Hello.

A person named Camilla Gervide (swedish nationality) says she has had a modeling contract with you when she lived in LA a few years ago. She cant show a portfolio so i was wondering if you can confirm this?

Best regards ****

De svarade idag:

Hi ****,

I have asked within the office and no-one knows who Camilla Gervide is, I don't believe she has ever been with us.

Let me know if you have any other questions.
Hannah
--

Hannah Brown General Manager
W Model Mgmt

Så visst har vi en liten Blondinbella i Camilla?

Här finns lite bilder

https://bloggbevakning.se/files/2016/10/plussize-1024x512.jpg
Citera
2019-06-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Här finns lite bilder

https://bloggbevakning.se/files/2016/10/plussize-1024x512.jpg

Du menar den nedstängda fotostudion där vem som helst kan betala för att få bilder tagna?
Citera
2019-06-10, 12:42
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du menar den nedstängda fotostudion där vem som helst kan betala för att få bilder tagna?

Det ifrågasätter jag inte.

Här är inlägget:

Citat:
Okej! Efter att ha läst din wiki sida, kan du visa bilder från din tid som model?! ? vad gjorde du för plåtningar?//Caroline

Jag gjorde mest print och runway.
Här är mina två första zed-cards från USA. Kan ni fatta att jag är en ”plus sizemodell” på de här bilderna? It’s a fucked up world!
Https://bloggbevakning.se/2016/10/01/svar-pa-fragetstunden-del-1/
Citera
2019-06-10, 12:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Mjae, jag skulle nog säga att hon faktiskt varit skriven hos W Models en gång i tiden, men nu börjar vi prata om nästan 15 år bakåt i tiden. Att de nuvarande anställda skulle veta om vem Camilla är är helt enkelt osannolikt; vi pratar inte om att hon var Naomi Campbell. Jag gissar på de modelljobb de skickade henne på var mestadels småjobb och inget hon kunde försörja sig på (som majoriteten av modeller) - typ en bilshow någonstans, kanske så poserade hon typ för ett reklamblad på sin höjd osv.
Citera
2019-06-10, 12:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Vet inte varför det skulle vara synd om henne. Till skillnad från hennes blogg som spekulerar hej vilt utgår vi här inne från inlägg hon skrivit själv.

Som man bäddar får man ligga.

Ingen bryr sig om er jävla skittråd ändå. Camilla fortsätter med Bloggbevakning med intressanta och högkvalitativa inlägg, oavsett hur mycket ni kommer att sitta och upprepa er härinne. Hon har bästa bloggen i Sverige idag enligt min uppfattning.

Just det, kom på; jag markerar alla svar på mitt inlägg som lästa. Utan att läsa dem. Så besvära er inte i onödan.
Senast redigerad av Photoshopped 2019-06-10 kl. 12:46.
Citera
2019-06-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Mjae, jag skulle nog säga att hon faktiskt varit skriven hos W Models en gång i tiden, men nu börjar vi prata om nästan 15 år bakåt i tiden. Att de nuvarande anställda skulle veta om vem Camilla är är helt enkelt osannolikt; vi pratar inte om att hon var Naomi Campbell. Jag gissar på de modelljobb de skickade henne på var mestadels småjobb och inget hon kunde försörja sig på (som majoriteten av modeller) - typ en bilshow någonstans, kanske så poserade hon typ för ett reklamblad på sin höjd osv.

https://minfil.com/obG9G8ufnf/Sk_rmbild_122_png

Du tror alltså att en modellagentur hade lagt denna bilden i en klients portfolio?
Jag tror inte.
Citera
2019-06-10, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vad är det som är fel? Har Camilla gråtit ut i media om hur hon inte fick vara med i Så mycket bättre och höra sju olika versioner av Better Place? Annars så förstår jag inte kritiken.

Nej, det var väl inte parallellen jag drog heller?

Ps. Att en modellagentur inte har sin dokumentation iordning är inte sannolikt, av uppenbara skäl. Det är väl inte sannolikt att något seriöst företag -speciellt i digitaliseringen ere- inte har records? Ds
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in