2019-06-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaxxusPrime
Bloggbevakning / 21:36
Det är inte jag som skrivit den där texten utan den man som agerade ”manager” åt mig. 🙂
Svulstigt så det förslår men så gör man i USA tydligen.
Jag pluggade humanstisk linje på gymnasiet men nu för tiden är det bara engelska som flyter på. Tyskan kan jag kanske beställa mat med om jag är riktigt hungrig

Såklart det var en ”manager”. Lilla mamma då kanske?

- Kontrollerade hon inte själv innehållet innan det lades upp?
- Hon måste ju själv ha berättat om pt- utbildningen, att hon gjorde sånger till sin morsas parfymer
- Vad är det som inte stämmer denna gången då?
😂

Åhå.
Vad heter hennes "manager" då?
Citera
2019-06-09, 22:53
Medlem
Det kanske var hennes manager som skrev wikipediasidan och den felaktiga artikeln om Camilla i barometern också? Och så raderade Camilla wikin ett årtionde senare när hon upptäckte att han ljög och överdrev lika mycket som i hennes biografi på cdbaby? Jävla manager.

Jävligt lustigt fö att Camilla inte med ett ord tidigare har sagt att det som står i barmoterns intervju med henne "Inte stämmer ". Det verkar som om hon blir medveten om saker väldigt plötsligt så fort det dyker upp något som innebär att d finns en chans att saker och ting avslöjas. Snarare har hon väl spelat på det som står i intervjun, berättar om ruskig misshandel och extrem mobbning från både barn och vuxna?

Wikin "stämmer 100%" iaf, trots att hon har redigerat i den som en tok. Skulle vara kul om hon fick lite frågor på den faktiskt.

Vad hette sången du vann en av de största tävlingarna i L.A med?
Hur och när jobbade du med David Foster och Celine Dion?
Vilka amerikanska produktioner för tv har du medverkat i?
Exempel på din framgångsrika modellkarriär?
Citera
2019-06-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian
Herregud för jävla bövelen, du bevisar ju bara hur patetiska ni är. 😂😂

Vad tycker du om att CG har hängt ut sin bonusdotter i ett slutshaming-inlägg, att hon har ljugit ihop hela sin wikipedia-sida för att desperat radera den när det visade sig att i princip allt utom "Var med i lilla melodifestivalen" var lögner? Att hon hånade Moa murderess efter Moas pojkväns bortgång, med sina unkna åsikter om sexualitet och abort? (Aborten spekulerade hon dessutom bara om)

Eller bryr du dig inte så länge du får spy på IL på ett sätt som hade fått dig portad från vartenda sociala sammanhang som finns om du hade gjort det irl?

😂😂😂😂
Så det är IL som skaver för dig lille vän? Varför är just IL ett så känsligt ämne för dig?

Du får tycka vad du vill, du är inte bättre som skriver spaltmeter med skit om en så himla dålig blogg, skriven av en så himla dålig människa.
Kan inte vi "patetiska människor" få vara ifred där inne så kan du leka sandlåda med de andra dårarna här inne?
Hejdå.
Citera
2019-06-09, 23:02
Medlem
Alltså, jag kan verkligen inte tycka synd om denna människa som står bakom Bloggbevakning. Jag har flertalet gånger skrivit att det är hemskt och avskyvärt det hon gör. Att skriva om andra på det sättet, att hänga ut, insinuera och komma med hånfulla och snudd på ärekränkande kommentarer för att vigla upp sina följare att bli ännu värre är verkligen inte ok. Men då får man ju tonvis med skit över sig. Tycker denna tråden är berättigad.
Citera
2019-06-09, 23:03
Medlem
Citat:
Det kanske var hennes manager som skrev wikipediasidan och den felaktiga artikeln om Camilla i barometern också? Och så raderade Camilla wikin ett årtionde senare när hon upptäckte att han ljög och överdrev lika mycket som i hennes biografi på cdbaby? Jävla manager.

Jävligt lustigt fö att Camilla inte med ett ord tidigare har sagt att det som står i barmoterns intervju med henne "Inte stämmer ". Det verkar som om hon blir medveten om saker väldigt plötsligt så fort det dyker upp något som innebär att d finns en chans att saker och ting avslöjas. Snarare har hon väl spelat på det som står i intervjun, berättar om ruskig misshandel och extrem mobbning från både barn och vuxna?

Wikin "stämmer 100%" iaf, trots att hon har redigerat i den som en tok. Skulle vara kul om hon fick lite frågor på den faktiskt.

Även namn på manager hade varit intressant.
Citera
2019-06-09, 23:05
Medlem
Citat:

Nvm, såg att någon hade ställt en fråga redan och pga avsaknaden av skryt och det korta svaret kan man utläsa allt man behöver veta: alltså att hon snackar skit och inte tänker svara på några frågor som rör hennes lögner. ( Jämför med hur hon pratar i kommentaren ovan om sången hon faktiskt HAR skrivit ) 😂

https://minfil.com/xfGaC7udna/Screenshot_20190609-225853_Samsung_Internet_jpg
Citera
2019-06-09, 23:07
Medlem
Och, haha det "managern" har skrivit är ju faktiskt stor humor! Svulstigt och underbart. Konstigt att vi inte har märkt av en sådan fantastisk människa som Camilla..Men Sverige kanske är för litet för en sådan storhet.
Citera
2019-06-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
😂😂😂😂
Så det är IL som skaver för dig lille vän? Varför är just IL ett så känsligt ämne för dig?

Du får tycka vad du vill, du är inte bättre som skriver spaltmeter med skit om en så himla dålig blogg, skriven av en så himla dålig människa.
Kan inte vi "patetiska människor" få vara ifred där inne så kan du leka sandlåda med de andra dårarna här inne?
Hejdå.

Nej IL skaver inte. Inlägg och kommentarer om IL är dock de bästa exemplen på hur lågt CG och hennes svans kan gå.

Noterar att du inte svarade på en enda fråga, inte förvånad.

Tillägg: Vadå låta er vara ifred, det är du som är härinne och yrar. Jag skulle med största säkerhet bli blockad direkt om jag skrev på BB, tror du att hon hade släppt igenom frågorna jag listade ovan t.ex?
Senast redigerad av jokesoncissorian 2019-06-09 kl. 23:13.
Citera
2019-06-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Även namn på manager hade varit intressant.

Det var säkert David Foster 💥
Citera
2019-06-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Alltså, jag kan verkligen inte tycka synd om denna människa som står bakom Bloggbevakning. Jag har flertalet gånger skrivit att det är hemskt och avskyvärt det hon gör. Att skriva om andra på det sättet, att hänga ut, insinuera och komma med hånfulla och snudd på ärekränkande kommentarer för att vigla upp sina följare att bli ännu värre är verkligen inte ok. Men då får man ju tonvis med skit över sig. Tycker denna tråden är berättigad.

Vet inte varför det skulle vara synd om henne. Till skillnad från hennes blogg som spekulerar hej vilt utgår vi här inne från inlägg hon skrivit själv.

Som man bäddar får man ligga.
Citera
2019-06-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
😂😂😂😂

Hejdå.

Läste du ens vad personen skrev?
Citera
2019-06-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkqueen
Läste du ens vad personen skrev?

Vart enda ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera