2019-06-09, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Jasså, är det så CG har agerat när hon har granskat IL och hennes blogg mm?

Ja. Det är precis så hon "granskat" Bella.
Citera
2019-06-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knorris579
Intressant att folk i kommentarsfältet är så upprörda. De behöver ju inte läsa här.
Men eftersom de gör det så kan jag förtydliga för min del i alla fall att jag inte är en influencer ute efter hämnd. Humor att de tror att folk skriver här som hämnd (någon kanske gör det) men majoriteten av inläggen här har ju handlar om hur C skriver inlägg och hur hon förskönat sin wiki-sida.
Jag har tröttnat på att ge konstruktiv kritik till C när hon går över gränsen.

Ja men vi är ju anställda av Monas Universum, My och Bella... Någon mer de beskyllt?

För att det skulle finnas personer som inte är okej med Camillas beteende är otänkbart.
Citera
2019-06-09, 19:12
Medlem
Herrejävlar vad sura dom är just nu. 😂
”Skräptråd som bara innehållet en massa skvaller och tar upp vad vi kommenterar här”.
Detektiverna är på G ikväll!

Skulle inte förvåna mig om dom nu i samlad trupp tar sig till ”suspekta” influencers kommentarsfält
och börjar hetsa där.
Då blir väll stackars utsatta Camilla lite glad igen.

Jag dör..!
Citera
2019-06-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaxxusPrime
Herrejävlar vad sura dom är just nu. 😂
”Skräptråd som bara innehållet en massa skvaller och tar upp vad vi kommenterar här”.
Detektiverna är på G ikväll!

Skulle inte förvåna mig om dom nu i samlad trupp tar sig till ”suspekta” influencers kommentarsfält
och börjar hetsa där.
Då blir väll stackars utsatta Camilla lite glad igen.

Jag dör..!

Det är så uppenbart att den kognitiva dissonansen är maximal just nu, annars hade de ju inte gjort sig dumma genom att påstå att de läst tråden och att den innehåller 400 inlägg med helt ogrundade påståenden och löst skvaller. Måste vara jobbigt att face'a sitt eget beteende genom att spegla sig i CG
Citera
2019-06-09, 19:50
Medlem
Glömde...

Jag har så mycket jag tycker! Var ska jag ens börja?

1. Har alltid misstänkt att CG står för majoriteten av kommentarerna i sitt eget kommentarsfält. Det kan inte finnas så många människor med så bristande syn på vad som är underhållande och vad som är humor.
2. Anledningen till att man läser Camillas blogg är för att hon är den enda som i någon mån fångar upp alla bloggare och influencers under samma tak och att man på så vis får det senaste juiciga skvallret därifrån.
3. Med 2. sagt skäms jag ögonen ur mig varje gång CG drar ”en kul historia”, gör krystade och platta jämförelser mellan olika saker, pratar om sin katt (som hon döpt till Tjocka Hetsätarkatten) eller egentligen bara pratar om sig själv för hon är helt ointressant som person men gör, och jag menar det, ett bra jobb med att bevaka och hålla koll på influencers.
4. Med 2. och 3. sagt är det u-p-p-e-n-b-a-r-t att Camilla verkligen avskyr IL/BB. Det går inte kalla det hon skriver om henne för granskning - det är rena hån och otrevligheter. Raljerande kommentarer varvas med smutskastning på lågstadienivå och saker IL/BB misstolkas medvetet ur ett sågande perspektiv. Och det är skitpinsamt att läsa, delvis p.g.a. punkt 2. och 3 - inte en käft är intresserad av att läsa CG personliga spaningar.
5. CG borde således typ... backa från sin egen blogg. Göra den till vad den borde vara, en hub för skvaller om influencersarna vi andra älskar att avsky. (För helt ärligt, jag älskar också att störa mig på IL/BB.)

Edit: Skulle verkligen inte bli förvånad om det visade sig att CG satt och fyllde kommentarsfälten i alla sina ’Öppet spår’-trådar själv. Skål!
Senast redigerad av Plorpis 2019-06-09 kl. 19:52. Anledning: Glömde en sak!
Citera
2019-06-09, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian
Det är så uppenbart att den kognitiva dissonansen är maximal just nu, annars hade de ju inte gjort sig dumma genom att påstå att de läst tråden och att den innehåller 400 inlägg med helt ogrundade påståenden och löst skvaller. Måste vara jobbigt att face'a sitt eget beteende genom att spegla sig i CG

Hade det varit löst skvaller hade Camilla inte jobbat ihjäl sig under dagen för att hålla kommentarsfältet rent. Det är så bra kommentarer idag så mobbarna klagar.

https://minfil.com/S5HdB1u4n1/IMG_20190609_195231_png
Citera
2019-06-09, 20:15
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Ja. Det är precis så hon "granskat" Bella.

Då kan det inte vara mycket som stämmer i den granskningen, vem/vilka kan vara så korkade att de tipsar henne om Il upptåg och påhitt?
Citera
2019-06-09, 20:18
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Hade det varit löst skvaller hade Camilla inte jobbat ihjäl sig under dagen för att hålla kommentarsfältet rent. Det är så bra kommentarer idag så mobbarna klagar.

Troligtvis inte, hoppas hon fick musarm på kuppen
Citera
2019-06-09, 20:24
Medlem
Citat:

Åh herregud.. Nåja, de blir snart nöjda igen. CG förstod ju redan efter 12 timmars stenhård moderering och totalförbud av fb-kommentarer att hennes inkomstkälla höll på att dö ut. Om hon inte återgår till sitt vanliga insinuanta och äckliga jag snart så kommer mobbarna lämna. Och det är ju dom som utgör majoriteten av hennes läsare, inte trh och de kommentarer och likes till kommentarer han lämnar från olika vpn-tunnlar. 😂
Citera
2019-06-09, 20:40
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian
Åh herregud.. Nåja, de blir snart nöjda igen. CG förstod ju redan efter 12 timmars stenhård moderering och totalförbud av fb-kommentarer att hennes inkomstkälla höll på att dö ut. Om hon inte återgår till sitt vanliga insinuanta och äckliga jag snart så kommer mobbarna lämna. Och det är ju dom som utgör majoriteten av hennes läsare, inte trh och de kommentarer och likes till kommentarer han lämnar från olika vpn-tunnlar. 😂

Återstår att se vem/vilka som tröttnar först, mobbarna eller CG.
Citera
2019-06-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Återstår att se vem/vilka som tröttnar först, mobbarna eller CG.

Mobbarna är igång igen.
Citera
2019-06-09, 20:56
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Mobbarna är igång igen.

Inte särskilt förvånande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera