Citat:
Ursprungligen postat av
allwaysmisbehavin
Japan har typ 4 st kaous babbar. På en befolkning på + 120 mill.
Sen lite offt....
Tjeckien tog in 12 araber, sen blev det kaous med dom och dom tryckte på röda knappen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cauvie
På Ungerska säger man "kaosza"

Bra noterat dude. För om tio år bor både du,jag och 3 Mill svenskar där.
Eller så bor vi i Serbien, Spanien, Grekland, Portugal, Bulgarien, Norra Makedonien
För Sverige är då en mångkulturell/feministisk/muslimsk mardröm.
Vi är som land då en No Go Zone. Med somaliska invånare som våra främsta invånare.