2019-06-01, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Näe bara hobbygrej liksom när man får tillfälle - du verkar lite engagerad förresten...men jag skall inte spamma

Tyvärr är dock tråden till för tips vad man gör vid förhör , mina tips är bara vad man kan göra om
man inte är en liten flane med tröstnäsduk o sitter med nalle i knäet medans Polisflanen tittar på en.

Varför jag gjorde detta var för att locka snuthorans chef till mig men han vågade inte rädda snuthoran
utan lät henne gråta sig till psykos uppe på Säpo till ljudet av raseriutbrott.

Ok, som sagt bra idé, bete dig som en idiot och någon kanske på sin höjd blir lite irriterad.

Och du blir utskrattad, vilket är ungefär vad du blir i denna tråd.

Grattis.
Citera
2019-06-03, 21:05
Medlem
448s avatar
Du verkar ha fastnat lite här i tråden liksom , sluta spamma!

Ett tips till , under förhöret så ber du om polisen id kort.

Ring nu upp äktehetskonrollnumret som finns och säg att du vill kontrollera en id handling från
polisen för personen som visar upp den verkar ha downs syndrom och efterbliven...."jag tror en efterbliven stulit id kortet"

Förklara sedan förhöret över.
Citera
2019-06-03, 21:40
Bannlyst
Citat:
Du verkar ha fastnat lite här i tråden liksom , sluta spamma!

Ett tips till , under förhöret så ber du om polisen id kort.

Ring nu upp äktehetskonrollnumret som finns och säg att du vill kontrollera en id handling från
polisen för personen som visar upp den verkar ha downs syndrom och efterbliven...."jag tror en efterbliven stulit id kortet"

Förklara sedan förhöret över.

Hahaha, polisen har ingen skyldighet att visa leg bara för att någon dummar sig. Bra försök pajas.

Återigen, beter du dig som ett klappmongo under förhör så skriver polisen bara det, vill du inte ta din chans att säga din version om det du är misstänkt för skiter väl dom i, dom kastar ut dig på gatan igen och blir snarare glad att slippa ha dig i sin närhet, ev tar in dig på en LPT. Inget annat.

Har du tagit dina mediciner idag?
Citera
2019-06-04, 12:55
Medlem
448s avatar
Tråden handlar ju om hur man kan bete sig vid förhör och du är ju bara här och stökar , du verkar upprörd och må lika dåligt som två poliskvinnor(snuthoror) som jag fönedra vara en grät o löpte amok pä Säpo Göteborg och annan efter ett förhör där jag hånat Säpohoran

Du måste i detta läge sätta dig ned o ta dig en tablett o skölja ned med hälsofil så du intenär så upphetsad och gör bort dig

Seså liten
Citera
2019-06-04, 14:22
Bannlyst
Citat:
Tråden handlar ju om hur man kan bete sig vid förhör och du är ju bara här och stökar , du verkar upprörd och må lika dåligt som två poliskvinnor(snuthoror) som jag fönedra vara en grät o löpte amok pä Säpo Göteborg och annan efter ett förhör där jag hånat Säpohoran

Du måste i detta läge sätta dig ned o ta dig en tablett o skölja ned med hälsofil så du intenär så upphetsad och gör bort dig

Seså liten

Lille vän... Läs trådstarten.

Det är verkligen inte så att allt som inte handlar om att skämma ut sig och bete sig som ett kioskmongo under förhör är OT. Tvärtom, så handlar trådstarten om förhör i största allmänhet.

Det är snarare så att dina fantasier om "snutar du knäckt" snarare hör hemma på dina stollebloggar. Eller bakom låsta dörrar inne i ett madrasserat rum

Polisen skiter fullständigt om du inte vill bemöta det du misstänks för, så enkelt är det. Och det är ingen annan än andra sinnessjuka rättshaverister som bryr sig om er illa stavade stollebloggar.

Lär dig leva med det.
Citera
2019-06-07, 17:08
Medlem
448s avatar
Jag har ju gjort rättshaverister av två snuthoror som Jane vid Säpo Göteborg.

Hon är resten av sitt liv uthängd på nätet som gråtande raseriutbrotts snuthora
och kan aldrig vinna mot mig i en rättsal mot mig utan en anmälan slutar med att snuthoran Jane vid Säpo Göteborg tar självmord

Underbart
Citera
2019-06-07, 18:16
Bannlyst
Nej. Det enda du lyckats åstadkomma är att visa vilken obefintligt fungerande psykvård vi har i detta land.

På det sättet, och inget annat ses ni och era stollebloggar., som gapande hjon och psykfall.
Citera
2019-06-08, 13:37
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Nej. Det enda du lyckats åstadkomma är att visa vilken obefintligt fungerande psykvård vi har i detta land.

På det sättet, och inget annat ses ni och era stollebloggar., som gapande hjon och psykfall.
Kan du inte länka till dessa "stollebloggar"? Jag börjar tro att det är du som är stollen och
bloggarna icke existerande..
Citera
2019-06-08, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Kan du inte länka till dessa "stollebloggar"? Jag börjar tro att det är du som är stollen och
bloggarna icke existerande..

Aha, så det är en förundersökningsledares uppgift att känna till?

Tag dina mediciner farbror.

Sen kan du börja med att googla på corruptio bla.

Lycka till!
Citera
2019-06-08, 13:46
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Aha, så det är en förundersökningsledares uppgift att känna till?

Tag dina mediciner farbror.

Sen kan du börja med att googla på corruptio bla.

Lycka till!
Verkar inte riktig klok. Kollega till dig kanske? Språkbruket och de paranoida föreställningarna
påminner mycket om din personlighet. Lycka till med "förundersökningarna"!
Citera
2019-06-08, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Verkar inte riktig klok. Kollega till dig kanske? Språkbruket och de paranoida föreställningarna
påminner mycket om din personlighet. Lycka till med "förundersökningarna"!

Du menar han som driver bloggen?

Lustigt du tycker det. För det hen (och andra sinnessjuka rättshaverister) skriver är ju exakt detsamma som DU(och inte jag) skriver här

Språkbruket handlar om mottagaranoassning och inget annat.
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2019-06-08 kl. 13:51.
Citera
2019-06-08, 13:53
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Du menar han som driver bloggen?

Lustigt du tycker det. För det hen (och andra sinnessjuka rättshaverister) skriver är ju exakt detsamma som DU(och inte jag) här
Jag tycker du har alla kvalifikationer att starta en liknande verksamhet;

Vanföreställningar: check

Självupptagenhet: check

Hat mot människor: check

Så om det skiter sig med jobbet som "förundersökningsledare" kan du ju alltid göra en blogg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in