2019-05-31, 15:32
Medlem
Hej!
Vet ej säkert om jag skriver detta på rätt ställe i forumet??

Men har försökt att få iväg email till verktygskiosken o får ej svar el att emailen är levererad??

Är det ngn som har koll på detta?
Vet att det ej va problem för max 1 månad sedan!!

http://verktygs-kiosken.org/page1.html kommer direkt till deras hemsida(har funnits i många år nu o ej upplevt problem med emailen tidigare,testat både med endast stora bokstavar o små bokstäver,ena gick ej ens o emaila,så vad kan problemet vara tro???)

Hoppas att frågan är ställd korrekt+vet att svårt med punkt osv=lätt dyslexiker(lika bra o nämna så ingen behöver vara sur på min txt)

MVH+Kul o vara på detta forum igen,blir sällan att jag behöver hjälp med ngt,men denna gången har jag problem+d jag kunnat hjälpa tidigare under åren vart det så mkt otrevligheter ifrån för jag är långrandig o noga med o förklara när det gäller anabola androgena steroider m.m...Men huvudsaken va då att de som frågade fick den hjälpen de behövde om kurande doser osv..
2019-05-31, 20:46
Medlem
Titanites avatar
Grönar Dundershoppen och Nordic Sarms.

Snyggt och Snabbt Packat
2019-06-01, 10:39
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Mshop levererar som alltid till fullo GRÖN
2019-06-01, 13:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Stor påfyllning i apoteket den här gången och som vanligt noll strul och sinnessjukt snabb leveranstid.
Mshop är verkligen världsklass.
Förpackning och emballage har knappast blivit sämre heller.

Verkligen uppskattat att få sådan service efter en tids frånvaro, märks att kundlojalitet uppskattas djupt här.

Stor gröning!

Mvh,

-Alfred
2019-06-03, 13:29
Bannlyst
Väldigt mycket strul och sena leveranser från kroppskonsult men grabbarna gör rätt för sig och kompenserar en, fick även kompensation för att jag inte tålde en av deras oljor, var absolut inget fel på oljan utan bara jag som var känslig.
I vilket fall super gröna även om leveranser tog tid och det blev lite strul.
2019-06-04, 21:47
Medlem
gröning till apoteksbutiken
2019-06-05, 06:41
Medlem
bongsongs avatar
Grönar apoteksbutiken igen. Sis oljorna är vekligen en fröjd att sätta. Effekten är precis vad som väntas.
tj.s avatar

Moderatormeddelande

Postat av tj. 2019-06-08, 11:39
Medlem
Enligt adminbeslut är det nu diskussionsförbud för allt som är direkt eller indirekt kopplat till nätshopparna Hulkstore, SC-pharma, Swedstore och Miraculixlab. Detta eftersom dessa shoppar har missbrukat forumet till att bedriva organiserad marknadsföring för sina nätbutiker. Inlägg som rör dessa shoppar kommer att raderas. Användare som fortsätter skriva om dem, trots upprepade raderingar, kan komma att varnas.

Tanken med dessa trådar är inte att låta shoppar marknadsföra sig utan för att låta användare diskutera nätshoppar och allt därikring. Vi har tidigare haft problem med denna typ av missbruk och har därför valt att stänga ner dylika trådar i övriga drogforum. Istället för att stänga ner denna tråd, som jag tror många här skulle tycka var väldigt olyckligt, har vi valt approachen att införa diskussionsförbud mot shoppar som blir påkomna att missbruka forumet. Vi utesluter dock inte en låsning av tråden om missbruk fortgår.

Misstänker ni att konton används för att marknadsföra specifika shoppar, ber jag er att rapportera dessa för 1.07/1.01. Tänk på att sammankopplingar av användare ute på forumet är brott mot 1.06. Åsikter och feedback om detta tas i PM - ej i tråden.

UPDATE 2020-03-02: Swedstore tillagd i listan över bannlysta drogshoppar.
UPDATE 2021-09-03: Miraculixlab tillagd i listan över bannlysta drogshoppar.
/Mod
Senast redigerad av Arne.Anka 2021-09-04 kl. 19:28.
2019-06-09, 15:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kan jag få mailen till mshop? Hittar inget ang kontakt på deras sida
2019-06-14, 10:00
Medlem
2big4yous avatar
Finns det något ställe nu för tiden som säljer gammalt hederligt efedrin?
2019-06-14, 21:53
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Finns det något ställe nu för tiden som säljer gammalt hederligt efedrin?
Crowpen säljer flytande (för IM). Kan gå i god för kvalitén på det.
2019-06-17, 17:30
Medlem
sislabs store levererar iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in