2019-06-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Jaså? Men laddningen va meningen att döda en medlem ur bandidos. Vilka är luffarna nu då? Uttala dig inte om nägot någonsin igen din mediakåta luffare.

Bor ingen bmc medlem i linköping.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Citera
2019-06-07, 22:19
Medlem
Citat:
Jaså? Men laddningen va meningen att döda en medlem ur bandidos. Vilka är luffarna nu då? Uttala dig inte om nägot någonsin igen din mediakåta luffare.

Man kanske ska se till att personen man avser skada/döda blir den som drabbas då? Inte en massa oskyldiga människor!
Citera
2019-06-07, 22:25
Medlem
rich1s avatar
Hog Riders i Linköping. Var väl ingen som gick med i Bandidos?? Gre%%n stack väl med pengarna och gick med i HA
Citera
2019-06-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Hog Riders i Linköping. Var väl ingen som gick med i Bandidos?? Gre%%n stack väl med pengarna och gick med i HA

Dom samlade sitt bästa lag och bildade bmc örebro

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2019-06-07, 23:21
Medlem
Enl expressen så skulle det eventuellt vara någon medlem i No surrender som bmc skulle vara lite sura på.

https://www.expressen.se/nyheter/uppgift-mc-kriminell-var-maltavlan-vid-explosionen/
Citera
2019-06-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Enl expressen så skulle det eventuellt vara någon medlem i No surrender som bmc skulle vara lite sura på.

https://www.expressen.se/nyheter/uppgift-mc-kriminell-var-maltavlan-vid-explosionen/

Sha*n kommer hämnas GARANTI

And*rs gusta*sson kommer nog gömma sig nu....
Citera
2019-06-08, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Bor ingen bmc medlem i linköping.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Jodå det gör det. Föredetting.
Citera
2019-06-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Man kanske ska se till att personen man avser skada/döda blir den som drabbas då? Inte en massa oskyldiga människor!

Man ska alltid ta det säkra före det osäkra. Inte fan flyttar jag till en adress där det bor gangsters. Man måste kolla upp sånt, De som kom efteråt får skylla sig själva. Det är som att ha en neger eller turk som granne, vem fan orkar med lukten från dom?
Citera
2019-06-08, 01:48
Medlem
Citat:
Man ska alltid ta det säkra före det osäkra. Inte fan flyttar jag till en adress där det bor gangsters. Man måste kolla upp sånt, De som kom efteråt får skylla sig själva. Det är som att ha en neger eller turk som granne, vem fan orkar med lukten från dom?
Det brukar mest lukta pirog eller vitlök från mina grannar. Ingenting jag spränger en bomb för.

Vad försvarar du? Ett patetiskt sprängdåd?

jag skiter i vilka västar de bär, men bor det barn i närheten har man fan ingen heder kvar i kroppen.
Citera
2019-06-08, 01:58
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Jaha, om slöddret flyttar in efter du flyttat in då, vad gör du då? Det IQ befriade missfostret som apterade sprängladdningen där, utan något som helst konsekvenstänk, den personen ska tvångsmatas med nitrogen kabbar!
Citera
2019-06-08, 09:18
Medlem
Citat:
Jodå det gör det. Föredetting.

Nej det gör det inte.

Sluta trolla.
Citera
2019-06-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Explosionen i Linköping som ödelagde bostadshus påstås nu i flera tidningar att Bandidos kan ligga bakom, nån som vet mer? Om det nu skulle stämma, det är ju alltid kul att spekulera lite, vad är det för folk som Bandidos har i Linköping? Är dom i bråk med nån annan grupp i Linköping? Vem eller vilka var dom ute efter isåfall? Det var ju ingen jävla vanlig smäll det här....

Oerhört fegt och fruktansvärt skrämmande att man kan göra så i ett sådant här område där människor bor.
För min del får de gärna döda varandra men se då till att inga oskyldiga drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in