Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Det är du som påstår att Q haft fel pga att Nader blev gripen och Q har tidigare postat en bild på där en annan Nader finns med på bilden. Men du menar alltså att Q pratar om Nader och sex trafficing och kort därpå grips Nader och detta pekar mot att det bara var en slump, eller vadå?
Nader har gripits för pedofili vid upprepade tillfällen, 1985, 1991, 2003, - att han blev gripen igen bara ett par månader efter att Q pekat ut helt fel person, ja det kan jag mycket väl tänka mig är en slump. Menar du att Q skulle ha känt till att Nader skulle bli arresterad men inte insett att han pekade ut en person som såg helt annorlunda ut och dessutom inte påpekat att han skulle arresteras (om det är något q har varit flitig med så är det väl just att påstå att folk ska arresteras - även om han oftast haft fel där också)...
Citat:
Oj vad svårt det blir att hålla sig till ämnet... Det handlade om att visa ifall andra källor hade pratat om att Nader skulle åka dit igen inte källor på att folk i efterhand har tagit upp det Q skrivit felaktigt.
Jag tror ju inte att Q haft en susning om att Nader skulle åka dit igen. Av inläggen Q skrev att döma ville han bara dra ner Clinton i smutsen genom lite klassisk "Guilt by association".
Citat:
Om det inte var detta inlägg du menade på när du skrev "Direkt efteråt har en anon kommenterat bilden med hänvisning till True Pundits artikel. Q kommenterar glatt vidare utan minsta påpekande om att det skulle vara fel Nader men med fler antydningar om kopplingar till Epstein." Så får du förklara vad du syftar på jag är fullt medveten om att det är inlägg nr 2 det var du som tog upp det som relevant.
Nej, det är det första inlägget jag tog upp som relevant.. Inlägg nr 2 är bara en fortsättning i samma spår - rätt ointressant.
Citat:
Bara för att fråga, jag vet att du är världsmästare och såklart inte har fel men SKULLE det möjligtvis kunna finnas en alternativ teori till din? Te.x att Q svarar denna person som länkar till pundit artikeln för att han är på fel spår och Q vill ge fler ledtrådar och därför inte pratar om artikeln och Nader utan istället skriver om andra saker, eller är det ett helt omöjligt scenario?
Nej, eftersom Q skrev sitt inlägg INNAN anon länkade pundet-artikeln har jag svårt att se det. Dock kan det ju eventuellt finnas andra förklaringar på vem han skulle försökt peka ut som pedofil i badbilden - men jag har inte ens sett några försök att förklara detta, däremot är hela nätet mer eller mindre översvämmat av anons som pekar ut fel Nader som pedofil i badbilden...
Citat:
Andra Q-followers har även menat på att det är Nick Lewin som Q syftar på. Men du som vet att det handlar om Nader får gärna utveckla för oss dumskallar varför det inte kan vara Nick Lewin som Q syftar på i denna post...
Min bästa gissning på varför det inte kan vara Nick Lewin som avses är för att Nick Lewin inte är med på bilden (fast det var ju å andra sidan inte den "rätta" Nader heller...
Personerna på bilden är alltså:
Ricardo Cheaz , Bill Clinton, fel George Nader, José Calzada och Rolando Gonzalez-Bunster