2019-05-26, 11:27
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Mitt rekord är 17.6 cm.
Detta innan jag skadade vänstra kulan. Då dejtade jag en kinatjej som gillade min kuk, om inte älskade. Min kuk var den första icke-asiatiska kuken hon fått i sej och det var som i en porrfilm, mycket stönande o skrik.
Men hon var tillsammans med en kineskille vars kuk var typ åtta cm, hon berättade det en gång. Jag har alltid haft otur i skola o arbete. Kineskillen däremot var en toppstudent o i slutändan valde kinatjejen honom.

Dejta senare en filippinska och hon dumpa mej för jag var så fattig.

Nu dejtar jag en till asiattjej som gillar mej trots att jag inte har lika grymma stånd som förr o trots att jag e pank.
Det kan bero på att hon var tillsammans med gubbjävlar under sina år i Sverige innan mej.
Hon e 40+ men fräsch som fan o jag e 38.

Blir jag dumpad av henne så letar jag upp en ny asiattjej. Inget fel på vita tjejer, men jag blir kåtast av Asiens läckerheter.
Citera
2019-05-30, 01:03
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag tror det beror på att asiatiska män ofta ses som oattraktiva av kvinnor generellt. Åtminstone talar min empiriska data för det.

Varför det? Jag tycker asiatiska kvinnor är jättesnygga och då borde kvinnor tycka att asiatiska män är jättesnygga säger min slutledningsförmåga.
Citera
2019-06-07, 15:36
Medlem
Kanske
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem