2019-04-26, 18:40
Medlem
Astracans avatar
Börjar den fjärde maj
Citera
2019-05-27, 11:53
Medlem
Kollaanristis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Börjar den fjärde maj
Även hovrätten dömde honom till 18 års fängelse för mord.
Citat:
Det var genom hemliga tvångsmedel, i form av telefonavlyssningar i samband med en narkotikautredning, som polisen kom Bruno Holmdahl på spåren.

– Det var ett underrättelseuppslag med ganska detaljerade uppgifter. Vi fick använda avlyssningarna eftersom mordet skedde under tiden som narkotikautredningen pågick, har poliskommissarie Nicklas Lindström tidigare berättat.

Enligt polischefen Lars Johansson skulle Bruno Holmdahl få en högt uppsatt position i inom Brödraskapet Wolfpack.

– De inblandade var personer som var ledande i själva etableringen. De vill säkert fortsätta etablera sig. Men det har klingat av sedan de häktades, har Lars Johansson tidigare berättat.
https://www.expressen.se/gt/bruno-holmdahl-49-skot-och-dumpade-man-i-godselbrunn/
Kunde man inte även fälla någon för anstiftan?
Citera
2019-06-07, 03:12
Medlem
Inspirit81s avatar
vad fick övriga för straff??..och är det någon som sitter på info om det här mordförsöket bruno är dömd för innan???..verkar finnas mycket saker kring den här mannen..försökte etablera brödraskapet wolfpack i skaraborg bla
Citera
2019-06-07, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vad fick övriga för straff??..och är det någon som sitter på info om det här mordförsöket bruno är dömd för innan???..verkar finnas mycket saker kring den här mannen..försökte etablera brödraskapet wolfpack i skaraborg bla

Bruno har alltid varit ett jävla stolpskott. Det är några mindre "tattarungar" som nu försöker vara Wolfpack.
Undrar just hur de kommer att gå för tattaren Nicklas Björk som ju fått stämpel som golbög. Den jäveln har väl ställt till med både det ena och andra
Citera
2019-06-07, 12:21
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Bruno har alltid varit ett jävla stolpskott. Det är några mindre "tattarungar" som nu försöker vara Wolfpack.
Undrar just hur de kommer att gå för tattaren Nicklas Björk som ju fått stämpel som golbög. Den jäveln har väl ställt till med både det ena och andra

har hört björk bor och rör sej fritt i mariestad som vanligt är tydligen ihop med någon kvinna där..vad vet du om mordförsöket? och dom andra som var åtalade i detta fall?
Citera
2019-06-07, 20:23
Bannlyst
Citat:
har hört björk bor och rör sej fritt i mariestad som vanligt är tydligen ihop med någon kvinna där..vad vet du om mordförsöket? och dom andra som var åtalade i detta fall?

Niklas Magnusson bor väl i Norrköping ?
Han gjorde väl pillertrillaren i Wolfpacks ( ledaren) flickvän med barn om jag inte minns fel?
Han från Skara?
Citera
2019-06-08, 20:19
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Niklas Magnusson bor väl i Norrköping ?
Han gjorde väl pillertrillaren i Wolfpacks ( ledaren) flickvän med barn om jag inte minns fel?
Han från Skara?

bor i mariestad vad jag hört det övriga intressant info men inget jag känner till utöver det
Citera
2019-07-13, 19:22
Medlem
Kollaanristis avatar
Citat:
Bruno Holmdahls dom på 18 års fängelse för mordet på en man i Skaraborg står fast efter att Högsta domstolen nekat prövningstillstånd.
https://www.expressen.se/gt/krim/bruno-holmdahl-50-skot-ihjal-man-domen-star-fast/
Citera
2019-07-20, 14:01
Bannlyst
Citat:
bor i mariestad vad jag hört det övriga intressant info men inget jag känner till utöver det

Fick de bekräftat. Fortfarande tyr sig yngre tjejer till honom som han ger vad de behöver.
Stackars satar..
Citera
2019-07-24, 19:16
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Fick de bekräftat. Fortfarande tyr sig yngre tjejer till honom som han ger vad de behöver.
Stackars satar..

och varför gör de det tror du jo för han brukar ha farsta cola
Citera
2019-07-30, 23:17
Bannlyst
Citat:
och varför gör de det tror du jo för han brukar ha farsta cola
Citat:
farsta cola

Är de amfetamin?