Citat:
Ursprungligen postat av
zurfarn
Följande kan man läsa om man skärskådar annonsen på HomeAway gällande Gazeliigården, dvs den som Nüjen Media AB äger och som Enne tidigare har meddelat har gäster för tillfället:
Fastighetsägare
Rickard
Annonsör sedan 2016
Språk:
Engelska, Franska, Spanska, Svenska, Norska, Turkiska, Kurdish
Om Rickard
We are a family that spends most of our spare time in Gotland.
Rickard köpte denna Villa under 2015
Varför Rickard välja Tingstäde
This holiday home has everything that we wanted when we were renting and travelling in Europe and Sweden
Vad gör denna Villa unik
The holiday home is unique and charming and has all the amenities you could wish for.
Ren lögn, alltså. (det fetade)
Hur Nüjenklanen anskaffat de aktuella fastigheterna i Tingstäde har jag ingen aning om, men att det skulle ha varit allmän budgivning eller liknande tror jag inte ett skvatt på. Gazeliigården och Skolan jämte f.d Sockenmagasinet måste ju ha köpts av kommunen, medan däremot Villa Zetterling torde ha köpts av försvarsmakten (?).
Bra
zurfarn att du uppmärksammar lögner som klanen sprider, tack!
Kan undra hur det är för Rickrd Damms föräldrar att indirekt och helt oombedda blivit indragna i detta lögneri och fiffel som deras svärdotter Debbie Nujen & Co ägnar sig åt?
Vi vet ju genom ett facebook-(?) twitter-(?) instagram-(?)inlägg att Rickrd Damms mamma för ett tag sedan syrligt kommenterade att hon och maken var glada att åtminstone få se bild på barnbarnen. Det kan inte tolkas på annat sätt än att Debbie Nujen & Co aktivt hindrar morföräldrarna att få träffa sina barnbarn irl.
Det är, på ren svenska, ett alldeles för j-t vidrigt beteende! Klanen Nujen borde skämmas, men det finns inget som indikerar samvete hos packet, utan där finner vi bara en sällan skådad girighet. Förfärligt folk Nujens! Då inkluderar jag även velepinnen Rickard Damm!
Smuts!