2019-06-05, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Kan manipuleras att han sa det sedan så tar dom bort och manipulerar! Du vet väl att sverige är korrupt!
Hur många ringde?

Ok, så polisen har åkt ut, och för skojs skull pepprat ihjäl ett mongo. Sen har dom infiltrerat hans pojkrum och tagit vapnet och lagt dit, och sen har dom anlitat bulvaner som falska vittnen, inringare...

Du kan läsa i FUP att det är ett vittne som säger att han" är så jävla rädd"...detta för att någon går omkring med ett vapen.

Skulle jag se någon, som jag direkt uppfattade var utvecklingsstörd och jag INTE vet om vapnet han bär är en leksak så vet inte jag om jag skulle känna mig mera bekväm än om det var någon som inte hade downs syndrom.

Kulor gör samma skada oavsett vad den som håller i ett vapen har för diagnos, det kanske tom du fattar?
Citera
2019-06-05, 00:01
Bannlyst
Citat:
OCH VART ÄR FUPEN?

Det har länkats till , iaf delar utav den , tidigare, gå bak i tråden och leta.
Citera
2019-06-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Jo, men man bör ju , om man nu inte vill framstå som en sinnessjuk rättshaverist, ha möjlighet att ta åt sig grundläggande fakta innan.:whoco5:

Det finns ingen fakta förutom 3 poliser som har all tid i världen på att skydda sig själva mot öppet mål, det ligger i människans natur att gå i skyddsposition. Mycket tveksamheter i detta ärende, inte bara rättsligt utan även polisiärt arbete. Tvivlar inte på att de hade för avsikt att döda, så elaka är de nog inte. Men att de borde syssla med annat än fälttjänst är för mig en självklarhet.

Som sagt bättre snutar så hade föräldrarna inte behövt sörja sin son.
Citera
2019-06-05, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vad du tror bekommer mig inte, jag känner mig väl och vet att jag har en mental närvaro och snabb i min uppfattningsförmåga, tror inte heller jag är den enda som är så , att du är talanglös och saknar förmåga att läsa situationer i ett tidigt skede är snarare ditt problem än mitt.

När man vet att personer är i underläge använder de sig av " grandios idiot" " slödder" " dum i huvudet". Fortsätt på den inslagna vägen

Om du klarar av att agera efter det du ser på millisekunder är du jävligt unik, den saken är klar. Eller så snackar du bara skit.

Hur menar du att man inte framstår som smått korkad när man menar att kulor får annan skadeverkan om den som håller i vapnet har en extra kromoson?

Eller när man kommer med argument som att man måste se någons ansikte för att få försvara sig mot hot?
Citera
2019-06-05, 00:05
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Vad du tror bekommer mig inte, jag känner mig väl och vet att jag har en mental närvaro och snabb i min uppfattningsförmåga, tror inte heller jag är den enda som är så , att du är talanglös och saknar förmåga att läsa situationer i ett tidigt skede är snarare ditt problem än mitt.

När man vet att personer är i underläge använder de sig av " grandios idiot" " slödder" " dum i huvudet". Fortsätt på den inslagna vägen

Nej, du är dum i huvudet och saknar totalt uppfattning med verkligheten. Att du inte fattar detta innebär med största sannolikhet att du löper en ökad risk att bli skjuten av polisen. För du fattar väl att om man översakttar sin förmåga på ett anonymt forum. Då kan det gå riktig åt helvete i verkligheten?

Men var tog källan vägen?
Senast redigerad av Blundetto 2019-06-05 kl. 00:08.
Citera
2019-06-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ok, så polisen har åkt ut, och för skojs skull pepprat ihjäl ett mongo. Sen har dom infiltrerat hans pojkrum och tagit vapnet och lagt dit, och sen har dom anlitat bulvaner som falska vittnen, inringare...

Du kan läsa i FUP att det är ett vittne som säger att han" är så jävla rädd"...detta för att någon går omkring med ett vapen.

Skulle jag se någon, som jag direkt uppfattade var utvecklingsstörd och jag INTE vet om vapnet han bär är en leksak så vet inte jag om jag skulle känna mig mera bekväm än om det var någon som inte hade downs syndrom.

Kulor gör samma skada oavsett vad den som håller i ett vapen har för diagnos, det kanske tom du fattar?
Nej det behöver dom inte göra bara ändra viktiga detaljer.

Han säger också han ville leka.
Vart är fupen!
Citera
2019-06-05, 00:08
Medlem
Citat:
Det har länkats till , iaf delar utav den , tidigare, gå bak i tråden och leta.

Varför är den inte länkad och pinnad?
Citera
2019-06-05, 00:09
Bannlyst
Citat:
Det finns ingen fakta förutom 3 poliser som har all tid i världen på att skydda sig själva mot öppet mål, det ligger i människans natur att gå i skyddsposition. Mycket tveksamheter i detta ärende, inte bara rättsligt utan även polisiärt arbete. Tvivlar inte på att de hade för avsikt att döda, så elaka är de nog inte. Men att de borde syssla med annat än fälttjänst är för mig en självklarhet.

Som sagt bättre snutar så hade föräldrarna inte behövt sörja sin son.

Föräldrarna kanske skulle ha sett efter sin utvecklingsstörda son så att han inte spatserade ut mitt i natten, med ett vapen dessutom?

Jo det finns en gedigen utredning gjord på detta, där man hållit förhör med samtliga tre inblandade. Samt övriga.

Hade dom låtit bli att skjuta hade omplacering till godsavdelningen varit relevant. För det är inte bara sitt eget utan även kollegors liv man riskerar om man tänker" nej tänk om han har någon diagnos, jag kan inte skjuta"...eller..." men jag ser ju inte ansiktet på honom, bäst att låta honom skjuta på mig /kollegan först"

När en idiot riktar vapen emot så agerar man, oavsett vad personen har för diagnos. Så enkelt är det.
Citera
2019-06-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nej, du är dum i huvudet och saknar totalt uppfattning med verkligheten. Att du inte fattar detta innebär med största sannolikhet att du löper en ökad risk att bli skjuten av polisen. För du fattar väl att om man översakttar sin förmåga på ett anonymt forum. Då kan det gå riktig åt helvete i verkligheten?

Men var tog källan vägen?

Ja det får vara din slutsats.

Att folk som stirrar sig blint på 1 detalj av ett föremål är dumma i huvudet är min uppfattning, att förmågan att inte ta in fler detaljer än EN under minutförlopp är talanglöst , du är väl ungefär lika hjärnaktiv som en med alzheimers.
Citera
Bannlyst
Citat:
Nej det behöver dom inte göra bara ändra viktiga detaljer.

Han säger också han ville leka.
Vart är fupen!

Totalt oväsentligt, detta hade lika gärna kunnat sluta med att arabkillen hade slagit ihjäl honom, som krigstraumatiserad som får otäcka flashbacks från tiden i sitt hemland...

Faktum kvarstår, alla vittnen säger att dom INTE såg om vapnet var äkta eller inte.

Hade det varit så uppenbart att han inte var hotfull så hade folk ALDRIG ringt polisen, det måste ju tom du fatta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Varför är den inte länkad och pinnad?

Jag vet inte, jag lade inte upp den. Leta i tråden. Kan väl inte var så jävla svårt
Citera
2019-06-05, 00:15
Medlem
Kan inte hitta fupen är den under sekretess?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in