2019-06-04, 16:01
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tycker det är märkligt att du här väljer en kvinna med extrem porrutseende som ideal, medan du tar en sexlös avart bland feminister som exempel på motsatsen.
Ja, det är viktigt att belysa kontrasterna, därav måste man använda de mest extrema exemplen man kan hitta, annars är det ju ingen bra jämförelse.

Vad du däremot kallar "extrem porrutseende", är egentligen det mest feminina/kvinnliga utseendet som finns, därav används det utseendet ibland i porrbranschen, eftersom syftet är att göra heterosexuella killar upphetsade. Dessvärre finns det inte mycket bra porr med kvinnor av den naturligt storbystade kroppen och för den delen naturligt vackra utseendet. Senast sådana naturliga tuttar fanns i porrbranschen var väl Candy Samples från 70-talet:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Candy_Samples_with_Uschi_Digard_01.jpg

^^ Förr i tiden förstod man hur riktiga kvinnokroppar ska se ut. Idag däremot är laglig pedofili inne, eftersom kryptopedofilerna har populariserat anorexiabenrangel bland honorna.

Citat:
Det är ju större chans att den där Erkos knarkat, knullat med negrer och skit än den där avsexualiserade feministkvinnan med lilla pojkfrisyr (antagligen icke-binär eller något sånt skit) som antagligen högst haft lite torr lebbsex (som hon inte njöt av, då hon mest av ideologiska skäl är lesbisk).
Osannolikt, eftersom hon är ryss eller kanske till och med ukrainare, och det finns inte direkt mycket negerhannar i dessa trakter.

Citat:
Din porrkvinna är dock ett mycket större problem (då de är närmare vad alla Paradise Hotel skadade kvinnor anpassar sig efter), och ifall traditionalister idag blivit så porrskadade att de inte längre kan särskilja horan och madonnan, då ser situationen mycket illa ut. Du är då exempel på den där paradoxen som Jenny9 ofta påpekar; att du vill både framhäva kvinnlig dygd och den översexualiserade kvinnan som ideal, det är omöjligt att få ihop det där.
Det är inget fel på varken horan eller madonnan; de bästa kvinnorna kan vara både och, på var sin tid och plats

Sedan är jag ingen löjlig traditionalist. Klart man ska ha respekt för gamla traditioner och seder, men bara om de är användbara och värdefulla till att börja med.

En gammal och bra tradition är att vackra vita kvinnor inte föder muslimers och negrers barn, håller du inte med?

Citat:
Vad man än tror på så ska man försöka vara konsistent.
Fast det är jag ju också. Finns inget motsägelsefullt i att vi riktiga heterosexuella män gillar feminina kvinnor med värsta porrutseendet; det är väldigt få av alla vackra I ch sexiga kvinnor i världen som går och horar ut deras utseende i värdelösa dokusåpor eller som webcamluder osv. Poängen är att Erkos representerar maximal kvinnoutseende, medan feminister är självhatande och vill inte se ut som kvinnor till att börja med, därav fular de till deras utseende. De vill inte heller vara kvinnor, därav föder de inga barn och väljer singelliv/celibatliv/skilsmässa istället för att vara lyckligt gift med många barn.

Dessutom sysslar ju Erkos med sånt eftersom alla är fattiga i öststaterna, och prostitution är ju ett gammalt yrke för kvinnor att försörja sig.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-06-04 kl. 16:06.
Citera
2019-06-04, 16:06
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
En medelsnygg kvinna har oftast haft mer sexpartners än en jättesnygg man.
En medelsnygg tjej ligger när hon vill. En medelsnygg man ligger bara när han får.

Det kallas könsmaktsordning, eller patriarkaaaaaaatet.
Citera
2019-06-04, 16:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
En medelsnygg kvinna har oftast haft mer sexpartners än en jättesnygg man.

Mycket tveksamt. Jag tror att de som har absolut lättast på marknaden är en mycket attraktiv och "lyckad" man, eftersom de är så pass få förhållandevis.
Citera
2019-06-04, 16:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vad spelar det för roll? Ditt eller kvinnors ansvar upphör inte i en interaktion med män för att män vill något. Vill ni inget?

Personligen avstår jag kondomknull, är det plast är det inget knull.

Jag har väl inte aldrig påstått att kvinnors ansvar försvinner eller?
Var och en får ta ansvar för SIG SJÄLV. Kvinnan skyddar sig om inte hon vill bli gravid eller riskera att få sjukdomar och mannen skyddar sig själv med kondom om inte han vill riskera att befrukta kvinnan. Det går liksom inte att skjuta över det ansvaret på den andra eftersom man helt enkelt inte kan lita på någon annan till 100%.
Citera
2019-06-04, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Mycket tveksamt. Jag tror att de som har absolut lättast på marknaden är en mycket attraktiv och "lyckad" man, eftersom de är så pass få förhållandevis.
Fast nu pratar du inte om utseende, utan om pengar.
Citera
2019-06-04, 16:59
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, det är viktigt att belysa kontrasterna, därav måste man använda de mest extrema exemplen man kan hitta, annars är det ju ingen bra jämförelse.

Vad du däremot kallar "extrem porrutseende", är egentligen det mest feminina/kvinnliga utseendet som finns, därav används det utseendet ibland i porrbranschen, eftersom syftet är att göra heterosexuella killar upphetsade. Dessvärre finns det inte mycket bra porr med kvinnor av den naturligt storbystade kroppen och för den delen naturligt vackra utseendet. Senast sådana naturliga tuttar fanns i porrbranschen var väl Candy Samples från 70-talet:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Candy_Samples_with_Uschi_Digard_01.jpg

^^ Förr i tiden förstod man hur riktiga kvinnokroppar ska se ut. Idag däremot är laglig pedofili inne, eftersom kryptopedofilerna har populariserat anorexiabenrangel bland honorna.

Osannolikt, eftersom hon är ryss eller kanske till och med ukrainare, och det finns inte direkt mycket negerhannar i dessa trakter.

Det är inget fel på varken horan eller madonnan; de bästa kvinnorna kan vara både och, på var sin tid och plats

Sedan är jag ingen löjlig traditionalist. Klart man ska ha respekt för gamla traditioner och seder, men bara om de är användbara och värdefulla till att börja med.

En gammal och bra tradition är att vackra vita kvinnor inte föder muslimers och negrers barn, håller du inte med?

Fast det är jag ju också. Finns inget motsägelsefullt i att vi riktiga heterosexuella män gillar feminina kvinnor med värsta porrutseendet; det är väldigt få av alla vackra I ch sexiga kvinnor i världen som går och horar ut deras utseende i värdelösa dokusåpor eller som webcamluder osv. Poängen är att Erkos representerar maximal kvinnoutseende, medan feminister är självhatande och vill inte se ut som kvinnor till att börja med, därav fular de till deras utseende. De vill inte heller vara kvinnor, därav föder de inga barn och väljer singelliv/celibatliv/skilsmässa istället för att vara lyckligt gift med många barn.

Dessutom sysslar ju Erkos med sånt eftersom alla är fattiga i öststaterna, och prostitution är ju ett gammalt yrke för kvinnor att försörja sig.

Du verkar inte få ihop två och två här, dessa paradise hotel brudar följer ju bara porridealen när de gör sig till västa knullobjekten och får sina liv att cirkulera kring sex, först kom porren som vulgariserar och banaliserar sex att handla om enbart enorma kroppsdelar, om hur högt kvinnan stönar, om kukstorlek, etc.

Det porr gör är att framhäva allt som är djuriskt och få bort allt det spirituella från sexakten, den sanna erotiken som kommer från att man behåller mysteriets port stängt, porten in i kvinnans innersta väsen, där hon inte liksom böjer sig för att framhäva det yttligaste inom mannen (vår besatthet av kurvor och extrema kropsdelar och ankläppar för blowjobs, etc.), och genom att klädseln inte visar allt och hon inte ger av det goda direkt, alldelles gratis - i historieberättande söker man ju vänta med klimax så lång tid som det bara kan (för får du klimax direkt så tröttnar du på skiten). Då tvingas mannen se henne som en människa och inte något att bara knullas, och vi tvingas se in i hennes ögon och bevisa något djupare med våra intentioner.

Jag talar om ideal som vi en gång hade, därmed att jag kallar mig "traditionalist", inte att jag tror på kristendomen, men våra förfäder hade olika typer av skyddsmekanismer, som fungerade, mot vad jag skulle kalla hedonistiska impulser där "allt är tillåtet" och människan börjar agera som ett djur. Man sökte skydda sig (må vara genom sagor) mot vulgariseringen av våra basala behov (överätande, översexualisering, överkonsumption).

Man sökta skapa ett ideal av kvinnan där hon exempelvis var symbol för allt det transcendentalt goda och moderliga, inte det där skitet som ryskan du visar upp kan representera, hon kan ju lika gärna bytas ut mot en docka snart, för man ser inte en äkta människa när man ser in i hennes ögon, bara en som söker likna det som män vill ha. Olikt den här underbara ryska skådespelerskan (där man frågar sig: vad försigår i hennes huvud?):

https://www.youtube.com/watch?v=uU22autbqAo&t=47s

Ifall din porriga sexdocka knullat med svarta eller inte är besides the point, för henne är det bara en prislapp som någon i USA kan skicka åt henne med flygbiljett så är hon beredd att göra vad som helst för pengar (inklusive gangbang med 5 negrer om det så efterfrågas).

Och vad representerar hon? Amplifiering av djuriska, förprogrammerade sexuella impulser, och i porrvärlden så kan då även mannen reduceras till muskler och en stor kuk, här kan återigen alla våra ideal korrumperas. En svart man med bjäse mellan benen kan ju då lika gärna bli idealmannen (och detta har reflekterats i popmusik). Vi går från att, för 200 år sedan, ha lyssnat på Beethovens romantiska Fur Elise eller Månskenssonaten inspirerad av en spirituell kärlek som aldrig når klimax förutom genom konsten (pga extrem återhållsamhet), till att lyssna på Kanye Wests vulgära sång med Kardashian på motorcykel där modern till hans barn reducerats till den bästa av horor (bara hennes nakna kropp syns, inte ansiktet).

För ifall sex sänks ner till att enbart vara djuriskt så är precis alla kvinnor horor som bara ska knullas, vinnaren tar allt, säden ska spridas, etc.

Återhållsamhet är ju hemligheten till att även de jordiska njutningarna kan nå den spirituella dimensionen.

Så du verkar inte få ihop konsekvenserna av sexliberalismen, du älskar porr, och tycker att kvinnor ska likna porrskådisarna som förstör mystiken kring sex, som gör allt till någon trivial jävla djurisk lek där allt är tillåtet. Sedan blir du inte glad när kvinnor beter sig som dina porrskådisar, lyssnar på porrig musik som gör de till sexobjekt och grottmän kallar de för bitches (och i sådana miljöer ska de träffa män), knullar med vem som helst och får därmed även barn med vem som helst. Kvinnan konditioneras ju av projektionen av den manliga lusten, och anpassar sig därefter.

Och tillslut ställer sig kvinnor sig frågande varför de ska vara återhållsamma när du inte klarar av att offra ens en liten bit av din hedonistiska livsstil. Sexliberalismens förödande konsekvenser tycks vara närmast deterministiskt, och egentligen är den mycket, mycket värre än radikalfeministen med pojkfrisyr som aldrig har sex; för lockbetet med sexliberalismen är ju så mycket mer smaskigt än lockbetet att vara en tråkig grå feminist som går runt och gnäller om patriarkatet hela dagarna. Det är tillslut inte akademiska extremister, utan white trash tjejen som kan hjärntvättas att anpassa sig till vad som helst, och aldrig funderat kring feminism som går runt och får barn med vem som helst, och det finns många sådana.

Du måste se orsak och samband här, du kan inte både behålla kakan och äta den.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 17:35.
Citera
2019-06-04, 17:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Fast nu pratar du inte om utseende, utan om pengar.

Jo jag pratar om utseende och personlighet. Personlighet är oerhört viktigt hos en man anser jag. Om mannen uppvisar pondus, alltså självsäkerhet och "jag ursäktar mig inte för någon" attityd plus har ett fint sätt mot kvinnor, samt ett bra utseende på det, så går han hem. Pengarna är mindre viktiga, bara han inte är en arbetslös soffliggare. Och det handlar mest om det mentala, en soffliggare är inte det mest företagsamma som går att hitta.
Citera
2019-06-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo jag pratar om utseende och personlighet. Personlighet är oerhört viktigt hos en man anser jag. Om mannen uppvisar pondus, alltså självsäkerhet och "jag ursäktar mig inte för någon" attityd plus har ett fint sätt mot kvinnor, samt ett bra utseende på det, så går han hem. Pengarna är mindre viktiga, bara han inte är en arbetslös soffliggare. Och det handlar mest om det mentala, en soffliggare är inte det mest företagsamma som går att hitta.
Och medans du var bortskämd och få åka att se världen tack vare dina föräldrar så fick jag inte ett skit, så ursäkta om alla mina pengar går åt till förlorad ungdom och ingen bortskämd snorunge till eventuell partner jag ska slösa resurser på.
Citera
2019-06-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hon föder inga barn eftersom män inte föder barn, så det är kvinnoförtryck enligt feminismen att föda barn eftersom män inte behöver göra det, hon klipper håret kort eller till och med rakar skallen (att män gör detta beror inte på något fashion statement, utan snarare att män tappar hår), hennes största prioritering i livet är att vara en career-girl istället för mamma (eller en attention whore på Instagram, lol), hon går och knullar med negrer och dricker en massa öl, knarkar och piercar/tatuerar hela kroppen och ansiktet eftersom män gör sånt, osv.

Allt detta feministiska beteende bidrar hur som helst till att kvinnor blir oattraktiva både personlighetsmässigt och utseendemässigt, bara så du förstår. Trots allt, vem är sexigast och mest feminin:

Ryska och mycket feminina Erkos:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Erkos_02.jpg

Eller svensk feminist:

Swedish Feminist Cringe Compilation:
http://www.downvids.net/video/bestimages/img-swedish-feminist-cringe-compilation-163.jpg

^^ Det där feministutseendet är inte en slump. Nu är hon ju inte en naturligt snygg tjej så sett, men hon valde att fula till sig med det senaste feministiska modet. Hade hon inte varit en feminist så hade hon inte fulat till sig så grovt och på det sättet. Hon gör så eftersom hon hatar män och vill inte ge män ögongodis. Andra exempel på detta är feminister som går och förstör deras kroppar med anorexia och bantar ner sig själva till benrangel, eller går och blir tjocka kossor. Erkos är den ultimata sexiga kvinnokroppen, och hon är vacker i ansiktet också och förfular inte sig själv med en massa tatueringar/piercingar, klippa luggen kort eller håret kort osv.

Feministiska kvinnor finns det hur mycket som helst av i Sverige, däremot feminina kvinnor är en bristvara i det här landet. På 90-talet var det inte alls så här. Då kunde man se hur mycket genuint vackra svenska tjejer som helst ute på stan. Nuförtiden hjärntvättar feminismen unga kvinnor med budskapet att det är female empowerment att se ut som ett freak eller en clown.

I USA t.ex. betraktas feminismen helt korrekt som en manshatande ideologi. Vad mainstreamtänkare inte förstår, är att feminismen också i allra högsta grad är en kvinnohatande ideologi, förmodligen mer misogyn än misandrisk. Hela poängen med feminismen är att förstöra kvinnor och jävlas med män.

Män blir inte attraherade av en kvinna med barn. Snarare tvärtom.

Män vill ha unga naiva tjejer utan ett problem i världen eller tanke på framtiden.
Citera
2019-06-04, 19:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män blir inte attraherade av en kvinna med barn. Snarare tvärtom.

Män vill ha unga naiva tjejer utan ett problem i världen eller tanke på framtiden.
Du tror kvinnor skaffar barn för att attrahera män? Läs på lite om biologi.
Citera
2019-06-04, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du tror kvinnor skaffar barn för att attrahera män? Läs på lite om biologi.

Nej men det verkar ju andra i tråden göra. Eller att män skulle bli attraherade av det.
Citera
2019-06-04, 20:08
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det gäller tyvärr inte u-landsmänniskor. De fortsätter att föröka sig generation efter gereration.
Det är trams.
Varför ljuger du om sådana saker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in