2019-06-02, 14:11
Medlem
NegerSkinkan verkar vara fixerad av Greta och av invandringsfrågan. En psykoanalytiker skulle säkert prata barndom med NegerSkinkan.
Citera
2019-06-02, 17:07
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cunnilinguist
Varför skulle det vara något som helst fel med att man har sexuella fantasier om en så vacker och attraktiv ung kvinna? Det vore väl snarare konstigt om man inte hade det?

Jag ser att du har tjejen ifråga som bild på din avatar här på forumet och det är tydligt att du ser upp till henne och beundrar henne för det fina arbetet hon gör.

Det är väldigt vanligt att en beundran av kända människor kan övergå till sexuella fantasier och det är ingenting fel med det och man kan väl lika gärna bli kär i någon som är 17 år gammal som 77 år - brukar man inte att säga att kärlek är blind och att "the heart wants what it wants"?

Frågan är bara vad du gör för att uttrycka dina känslor? Brukar du att ta på dig själv och sånt?

Vacker och attraktiv? Smaken är ju olika men det måste vara mycket få ( förhoppningsvis) som finner henne vacker och attraktiv!

Oerhört frånstötande, oattraktiv, osexig, omogen och fullständigt fysiskt underutvecklad! Det är vad denna upphypade person är!
Citera
2019-06-02, 17:17
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
NegerSkinkan verkar vara fixerad av Greta och av invandringsfrågan. En psykoanalytiker skulle säkert prata barndom med NegerSkinkan.

Jag tror inte Negerskinkan skulle erbjudas en psykoanalytiker via landstinget. Och, att denne skulle ha råd att pröjsa för dylika sessions ur egen ficka känns inte särskilt troligt.
Citera
2019-06-02, 18:42
Medlem
KapatKontos avatar
GT skulle knappast tillåta en sådan slösig engångsprodukt som kondom, så risken finns att man råkar producera nästa generation av etablissemangets PR-kossor.
Citera
2019-06-02, 19:07
Medlem
sfrges avatar
Jag har för mig att det var nån nisse här på flashback som erkände att han tände på Zelda från skräckfilmen Jurtjyrkogården.

Vet ni inte vem Zelda är så tacka Gud för det. Det är lika bra.
Jämfört med Zelda så framstår ju Greta som en sexig 10-poängare.
Gud förlåter TS.
Citera
2019-06-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapatKonto
GT skulle knappast tillåta en sådan slösig engångsprodukt som kondom, så risken finns att man råkar producera nästa generation av etablissemangets PR-kossor.

Det kunde ha varit värre ! Risken är stor att det ploppar ut en liten jävel som redan har stövlarna på.
Citera
2019-06-02, 19:11
Medlem
Är hon 16? Trodde hon var typ 7 år.

Ja det är märkligt att fantisera om henne. Om man inte är klimataktivist kanske.
Citera
2019-06-02, 19:40
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Vacker och attraktiv? Smaken är ju olika men det måste vara mycket få ( förhoppningsvis) som finner henne vacker och attraktiv!

Oerhört frånstötande, oattraktiv, osexig, omogen och fullständigt fysiskt underutvecklad! Det är vad denna upphypade person är!

Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag har för mig att det var nån nisse här på flashback som erkände att han tände på Zelda från skräckfilmen Jurtjyrkogården.

Vet ni inte vem Zelda är så tacka Gud för det. Det är lika bra.
Jämfört med Zelda så framstår ju Greta som en sexig 10-poängare.
Gud förlåter TS.

Menar du inte poltergeistfilmerna? Den karaktären är inte med i Jurtjyrkogården!
Citera
2019-06-02, 19:51
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Menar du inte poltergeistfilmerna? Den karaktären är inte med i Jurtjyrkogården!

Jodå. Zelda finns med i Jurtjyrkogården. Både i boken och i filmen. En kvinna som lider av nån hemsk muskel eller ledsjukdom.
"Im coming for you Rachel! Iiahahaha!"
Senast redigerad av sfrge 2019-06-02 kl. 19:54.
Citera
2019-06-02, 19:56
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jodå. Zelda finns med i Jurtjyrkogården. Både i boken och i filmen. En kvinna som lider av nån hemsk muskel eller ledsjukdom.

Ah! Nu såg jag fanskapet! Blandade ihop karaktärerna här lite. Finns en karaktär i Poltergeistfilmerna som också heter så. Och den personen är inte heller särskilt tjusig. Men denna Zelda såg ju tjugo gånger värre ut!
Citera
2019-06-03, 06:39
Bannlyst
Citat:

Är du inte lite väl elak nu?

Det är en fin tjej.
Citera
2019-06-03, 09:44
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Är du inte lite väl elak nu?

Det är en fin tjej.

Elak? Absolut inte! Bara ärlig! Tycker man hon är fin då undrar jag hur dina partners har sett ut! Tresiffrigt bmi, kvadrupelhaka & mustasch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in