2019-06-02, 22:05
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om det nu är han som är pappan.

De är inte ens sambo, så frågan är legitim. Dock tror jag ändå att Henke Skyffel är pappan, han är precis rätt ålder och har den sortens mentalitet för att göra en sådan dum grej.
Citera
2019-06-02, 22:19
Medlem
Ronilles avatar
Hon skriver ju i sig IG inlägg att Henrik är pappan...
Citera
2019-06-02, 23:37
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag tycker ändå att Henrik bör låta DNA-testa ungen. Som sagt, ett öppet förhållande och vad som helst kan hända.

Med tanke på hennes scenskräck tror jag att hon kommer bli gravid om och om igen från och med nu. Ständigt mammaledig.
Citera
2019-06-02, 23:39
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Det vore fantastiskt roligt om det kom ut en liten hottentott. Vad skall Pizza-Henrik säga då
Citera
2019-06-03, 00:16
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De är inte ens sambo, så frågan är legitim. Dock tror jag ändå att Henke Skyffel är pappan, han är precis rätt ålder och har den sortens mentalitet för att göra en sådan dum grej.

Herrejävlar vilken klant. Det där kommer kosta lite mer än Netflix och en pizza i månaden. Öppet förhållande med en arabisk muslimska som han inte ens är gift med. Jag undrar om inte hans pluspoäng i "urten" försvinner ganska fort, om han ens låg plus där ute. Stackars kommande unge. Stackars kommande ungens halvsyskon. Oddsen för att den relationen kommer hålla? Hur ska MSM hantera HS/Nour då?

Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det vore fantastiskt roligt om det kom ut en liten hottentott. Vad skall Pizza-Henrik säga då

Han blir nog lättad.
Citera
2019-06-03, 00:20
Avstängd
HarryScheinens avatar
Kul att de ska bli föräldrar!

Vadå - har Schyffert och Nour ett öppet förhållande? Är det verkligen helt PK? Det där med polyamorösa förhållanden känns lite passé va?
Citera
2019-06-03, 00:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Tack och lov att kvinnor aldrig ljuger då.

Schyffert kommer få betala. Pengar var nog hela poängen med att få ihop det med honom och nu ska här cashas in för alla stunder av blunda-och-tänk-på-nåt-annat.
Citera
2019-06-03, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om det nu är han som är pappan.
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nog är Schyffert farsan, annat är extremt osannolikt då hon verkar vara ett seriöst fruntimmer. Han blir dock "fel" farsa för ungen i och med att han knappast passar som pappa i den ålder han kommit upp i, i kombination med det stressliv han lever. Troligen har han blivit rejält pressad av El Refai, tvingad s.a.s. av hennes oeftergivliga krav...
Citera
2019-06-03, 05:03
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Härligt nu får vi en ny kändisunge som kan ”stå upp” för något om 15 år.
Lagom när Schyffert äntligen går i pension (ingen orsak för honom att jobba till 75, det finns säkert ett statligt stöd för rättrogna).

Jag tycker uppriktigt synd om ungen med dom föräldrarna, Nour lär inte ”jobba” mer nu och Schyffert kommer bli ännu mer fyllegapig.
Citera
2019-06-03, 05:22
Medlem
Wretch32s avatar
Grattis, mest till Nour då men ändå

Mvh
Citera
2019-06-03, 10:25
Medlem
Pizza-ekonom till pappa och psykotiskt nervvrak till mamma. Stackars unge!
Citera
2019-06-03, 17:48
Medlem

Ujujuj, hoppas paret är medvetet om att det numera är belagt att det är faderns ålder som ökar risken för diverse abnormiteter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in