2015-12-22, 23:24
Medlem
Ja tror det. Kände han inte så jätte bra. Micke eller Mikael heter eller hette han om jag inte minns helt fel.
Citera
2015-12-23, 00:52
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rots
Ja tror det. Kände han inte så jätte bra. Micke eller Mikael heter eller hette han om jag inte minns helt fel.
Gift och bor långt upp i norrland.
Citera
2015-12-23, 19:12
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Gift och bor långt upp i norrland.
Inte riktigt korrekt tydligen.
Fick ett klargörande via PM som avsändaren vill att jag ska återge:
Citat:
Micke har aldrig flytt från Ha och allt som skrivits är rena lögner. Micke är en vanligt kille. Jag kan inte skriva på sidan. Men skriv att han mår bra har sambo och trivs bra i norra Sverige.
Citera
2015-12-27, 18:30
Medlem
Måste ju bara få berätta att jag och Micke träffades i när vi var unga i Stockholm! Men efter som omständigheterna var lite röriga så blev det inget då. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra och är så lyckliga.
Citera
2015-12-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rots
Fan vilken nostalgi. Hilton minns jag med. Missförstådd lirare som i grunden var en hygglig snubbe. Någon som minns Kotten och vad han gör i dag? Tror han heter Kothe på riktigt Väldigt trevlig minns jag han som. Mindre bra att bråka med han för när han blir sne så blir han det ordentligt minns jag. Han rädda mitt arsle i Rotebro tunneln vid tåg stationen för en jädrans många år sen. Var några "turkar" som skulle robba mig.Kotten kom ja i håg sparka en av turkarna i röven och den andra sparka han undan benen på. Resten kuta i väg. Hörde rykten om att han haft nåt att göra med H:A och gått under jorden. Nån som vet nåt om han i dag?
Ja jag känner honom extremt bra för han är min sambo och är nog den snällaste mannen jag mött. Och att han skulle gått under jorden för att stuckit från HA är den största lögnen jag hört. Finns inget kriminellt förflutet på Micke så sluts sprida lögner som inte är sanna. Ta reda på fakta innan ni skriver ut saker som kan skada mer än göra nytta. Tack,
Citera
2016-01-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilhelmlundstrom
Svar 1. Löpar-Johnny minns jag inte, men "Hilton" är säkert D*v*d Hilton (född 74 eller 75). En i grunden schysst kille som nog hade fått en bokstavskombination idag. Han åkte dit för bilstölder i gymnasiet har jag för mig. Enligt ryktet hade han precis kommit ut från ett kortare straff och gått och Supit på Tipsys. Sedan orkade han inte gå hem, utan slog in rutan på en bil och lade sig där och sov. Jag såg honom senast när han gjorde lumpen. Han var militärpolis och tyckte att det bästa var när det var oroligt på logementen, för då fick man gå in med dragna batonger och skarpa vapen...

Svar 2. Jag minns både "Fresh" och "aros". Fresh hette Fredrik någonting och Aros var Chilenare och hette så i efternamn. Men vad gör de idag?

Hilton är tyvärr död. Hörde att han gick bort i en hjärtattack.

Han var för övrigt en notorisk mytoman. Träffade honom också under hans värnplikt. Han påstog sig då ligga som attackfallskärmsmördarjägare i Arvidsjaur men gick klädd runt i en permisuniform från P10. Hur han för övrigt fick göra värnplikt är ett mysterium.
Citera
2016-07-11, 16:11
Medlem
Är klossen död?
Citera
2016-09-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pijotor
Jag har en lite udda fråga kanske, men kommer någon ihåg låten som gick nått liknande: "Borta bra men hemma bäst i Sollentuna, vi ska på hemmafest i Sollentuna"? Vet att den spelades ganska så frekvent på 90 talet runt om i kommunens hemmafester. Det var någon typ av party/rap/hiphop låt om jag inte missminner mig.

Vore kalas om någon kom ihåg den och kanske även hade kvar den? Skulle varit kul att lyssna på igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Plasmer
Vet att det finns en låt som går liknande utav Svarta Fåret och Chemez eller något liknande, "Borta bra men hemma bäst i sollentuna, bor du här så säg sollentuna" fast den är ej från 90 talet utan tidigt 2000-tal. har den f ö på datorn

Någon som sitter på den här låten??
Citera
2019-04-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avon
Är nyfiken på tjackisen med underbett, eller snarare på dokumentären han var med i. Vad hette den? Snälla minns och skriv!
Han bodde på en husbåt på Söder mälarstrand
I slutet av 60-talet. Kände honom då.
Citera
2019-05-04, 07:21
Medlem
Musta-Pekkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Spinnars lever och heter idag Ulf Jonsson, finns i Bollnäs.

http://www.ratsit.se/19540123-Ulf_Jo...FbnwJ3a_EDavUg
Ulf Spinnars (Jonsson) dog den 2016-12-12.
http://gravar.se/en/forsamling/bolln...07/ulf-jonsson
Citera
2019-06-02, 20:42
Vad hände med Turkarna Ferzan,Aslan ,dennis..??? Nån som vet?
Citera
2020-02-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistavargen
vilka är vibymaffian och vad har dom gjort?

Ja vilka var dom? Är dom maffia idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in