Citat:
Ursprungligen postat av
ATO391
Enligt Aftonbladet ska Mark Saliba nu ha gift sig p nmna anstalt med en hemlig kvinna. Enligt tidningen ska han under sin fngelsetid kommit i kontakt med en kvinna som beskt honom flera gnger. 18 mars ska han ha skickat in en hindersprvning till Skatteverket, som sedan godkndes. Vigseln ska sedan ha gt rum 21 maj.
Det var ju riktigt vidrigt att hra. Men det bevisar ju trots allt tesen att det finns ngon maka/make fr precis alla och kanske finns det trots allt hopp att ven jag en gng kommer att gifta mig med ngon en vacker dag?
Citat:
Trippelmrdaren Mark Saliba har gift sig
Sjlva vigseln hlls den 21 maj och kvinnan hade med sig en kamera in i fngelset. Hon hade, enligt Aftonbladet, ftt tillstnd att ta med sig den mot villkoret att det bara var personal p anstalten som fick fotografera.
Vem kvinnan r, det r dremot hemligt. Hon har skyddad identitet.
https://unv.is/expressen.se/gt/tripp...kumlafangelset
Mark r den ldre brodern va?
ckligt ocks att den nya frun frrats med skyddad identitet, verkligen en skandal om det r s att det har beviljats i samband med giftermlet!
En sak om det funnits redan sedan tidigare, men om det enbart r p grund av giftermlet med trippelmrdaren skulle det vara intressant att lsa motiveringen till det beslutet.
Fast vem r frvnad egentligen? Fr det r precis Absurdistan i ett ntskal, dr precis allt r tvrt om - skydda frvarna och straffa offren. Precis som med alla IS-mrdare som fr skyddad ID - 1984, krig r fred och slaveri r frihet, ngon?
I allmnhet r vl uppgifter om hindersprvning och ktenskap vanligtvis offentliga handlingar?
Men jag antar att det inte gr att begra ut och f reda p ngot frn Skatteverket om man slr dem en signal p 0771-567567 imorgon i och med skyddandet av brottsling.... jag menar skyddade identiteten?
Fast har vi lite tur kanske ngon kriminalvrdare eller medfnge/anhrig till sdana eller sm fglar, som viskar i rat kunna gra en god grning som samhllsmedborgare och som skulle kunna delge oss med namnet p det avskrde till kvinna det r frga om hr?
M dom hur som helst vid herren Jesus Kristus goda namn aldrig att f ngon avkomma bara!