Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
Valresultatet är inget annat än ett praktfiasko.
Ni sverigedemokrater är allt bra skadeglada nu, va? Grattis till att ni kommer att importera över en miljon anonyma islamister under denna mandatperiod! Beklagar att du kommer att stenas till döds på gatan, men det viktigaste är ju att vara anti-nationalist och EU-vän, eller hur?
Citat:
Hela AfS existensberättigande består av att skita ner på SD så mycket det bara går. De har inga egna frågor som de driver.
AfS drev "UT UR EU" som enda fråga. Motsatsen till det SD och deras muslimske EU-partigruppledare Syed Kamall står för. Och toaletter är till för att skita i. SD sitter årtionde efter årtionde i riksdagis och Bryssel och åstadkommer noll och intet, inklusive ingen opinionsbildning alls, samtidigt som de stjäl MILJARDER kronor från skattebetalarna och stoppar ned i egna fickor. Varför röstar du på SD när du har originalet till regimens lilla hundvalp till stödparti, VPK, till handa?
Citat:
När jag ser på valresultaten och klickar in i olika orter ser jag att NMR får fler röster i många delar ute på landet och i mina gamla trakter än vad AfS får.
BRUNSMETNINGSTILLFÄLLE, BRUNSMETNINGSTILLFÄLLE, BRUNSMETNINGSTILLFÄLLE! Äntligen får sverigedemokrater nånting de för en gångs skull kan lägga energi på, det enda som engagerar er, att nazisttämpla ett parti för att det förespråkar återvandring, en lika extremistisk ståndpunkt som danska socialdemokrater propagerar för! (Eller förresten, pratade du bara om olika valresultat för olika partier? Somliga hade otur när de drog ödets lott och försökte tänka en dag.)
Citat:
Varför AfS aldrig satsade på kommunalnivå kommer jag aldrig att förstå.
Det är bara att se på vilka apkräk till tysta fega meningslösa parasiter som SD har i kommunerna för att fatt att det är helt meningslöst och direkt kontraproduktivt. Det såg vi redan med Ny Demokrati för snart 30 år sedan, att det bara är utmobbade byfånar som vill sitta i tio kvällsmöten med fullmäktige om året och uträtta ingenting eftersom i sann svensk demokratisk anda allting redan har gjorts upp av andra i korridorerna. Men en och annan SD:are lyckas ändå rösta för skattefinansierat boende åt anonyma arapor och för skattefinansierade moskébyggen, grattis för allt SD åstadkommit i kommunerna genom årtiondena! Enda anledningen till att SD ställer upp i kommunval är för att particentralen ska kunna snylta åt sig mer bidrag från skattebetalarna. De är ju alla helt omeriterade och livslångt arbetslösa och kan inte försörja sig själva på annat sätt.
Citat:
Nu får de istället börja om från skratch med ingenting efter att ha slösat massvis med pengar och dyrbar tid för ingenting. Inte ens en stol i Södertälje kommun har de.
Nigel Farage började om från scratch och fick var tredje röst. Han blir bättre och bättre på det. När man älskar en partiorganisation och skiter i dess ideologi och resultat, då är man en korrumperat mutat irrelevant utmobbat litet PK-svin som har fattat noll om vad parti och politik är för någonting och har för syfte.