2019-03-14, 18:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Pennys mamma Mia har nu inrett flickrummet i lyxvillan till gästrum och barnrum inför tillökningen i augusti. Penny passar på att dissa svensk förlossningsvård. Tror ni snart 40-årige blivande pappan är lika entusiastisk inför storhushållet? Är inte det här lite sjukt?
Citera
2019-03-14, 18:33
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Pennys mamma Mia har nu inrett flickrummet i lyxvillan till gästrum och barnrum inför tillökningen i augusti. Penny passar på att dissa svensk förlossningsvård. Tror ni snart 40-årige blivande pappan är lika entusiastisk inför storhushållet? Är inte det här lite sjukt?

Jo, det är sjukt. Som du skriver, vafan säger pappan? Skulle aldrig fallit mig in när vi fick våra barn att flytta tillbaka hem. Jag har ett liknande case på mitt jobb och där har dottern och hennes arbetslösa slashas flyttat hem till sin pappa (min kollega). Dem har tagit föräldrarnas säng så dem får sova på soffan... Helt sjukt när jag tänker på det. WT-familj deluxe också.
Citera
2019-03-14, 18:46
Medlem
yikes, tjejernas namn är visst..

Peg Parnevik
Pebble Peach Philippa Parnevik
Penny Parnevik

Källa: Google
Citera
2019-03-14, 22:39
Medlem
Stones avatar
The show must go on?
Citera
2019-03-15, 05:50
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Vem bryr sig?
Vad har hon gjort egentligen?
Det är Väl just det: tjejerna föds med silversked och utvecklas till tramsiga våp. På podden diskuterar de hur de vill bli friade till. Penny gör stort nummer av att hon är feminist, men hennes högsta dröm är att få en bebis, vilket hon nu ska, vid ålder 22. Inga andra ambitioner. Systern Peg sjunger hellre gärna än bra. Bägge verkar korkade och vill gärna vara ohämmat öppna runt sex. Jag tänker att farfar Parnevik, som verkade vara en intelligent karl, borde skämmas över avkomman. Varför gör man inte något viktigt och riktigt med sitt liv, när man har möjligheten?
Citera
2019-05-31, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
men hennes högsta dröm är att få en bebis, vilket hon nu ska, vid ålder 22.

Den ska komma någon gång i augusti.
Citera
2019-05-31, 10:47
Medlem
LizDahl88s avatar
U go girl Penny....
Citera
2019-06-01, 13:42
Medlem
https://www.instagram.com/p/Bxuwa_hnXuE/

Stor mage. Ska hon bara ha en bebis eller ligger det två därinne?
Citera
2019-06-03, 21:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.instagram.com/p/Bxuwa_hnXuE/

Stor mage. Ska hon bara ha en bebis eller ligger det två därinne?

Ganska normal mage med tanke på kroppsformen för den veckan hon är i.
Citera
2019-08-15, 18:38
Medlem
Influencern Penny Parnevik har fått en son med Douglas Murray.
Det avslöjar pappan Jesper Parnevik via sin Instagram.
”Det blev en pojke”, skriver han.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AdQPmj/penny-parnevik-har-fatt-barn-med-douglas-murray
Citera
2019-08-15, 21:28
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Influencern Penny Parnevik har fått en son med Douglas Murray.
Det avslöjar pappan Jesper Parnevik via sin Instagram.
”Det blev en pojke”, skriver han.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AdQPmj/penny-parnevik-har-fatt-barn-med-douglas-murray
Verkar som om Pennys föräldrar var med inne i förlossningssalen...I vanliga fall brukar man väl ringa de nyblivna far- och morföräldrarna när allt är klart?
Citera
2019-08-15, 21:32
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Jo, det är sjukt. Som du skriver, vafan säger pappan? Skulle aldrig fallit mig in när vi fick våra barn att flytta tillbaka hem. Jag har ett liknande case på mitt jobb och där har dottern och hennes arbetslösa slashas flyttat hem till sin pappa (min kollega). Dem har tagit föräldrarnas säng så dem får sova på soffan... Helt sjukt när jag tänker på det. WT-familj deluxe också.

(Dem=De)

Helt otänkbart att låta utflugna ungar flytta hem igen! De lär aldrig ta ansvar för sitt eget liv om de avslutar vuxenlivsstarten och flyttar hem igen!
Senast redigerad av Omaskeradmask 2019-08-15 kl. 22:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in