Citat:
Ursprungligen postat av
JosephMcCarthy
Deg finns inga inga värden med mångfald, det är bara billig kommunistpropaganda. Det är som att tro att femårsplaner leder till välstånd, bara för den store ledaren kan äta sej mätt, så får inte folket det.
Jag kommer aldrig att förstå gapet om "kommunistpropaganda". Har någonsin kommunism eller stalinism varit för mångkultur? Likformade arbetare utan drivkraft, kultur och religon snarare. Det är bara maktens folk, de extremt rika som drar fördelar av mångkultur, klasskilnader och kaos. Dom var ju ganska koncentrerade till London och är det i och för sig forfarande kämpandes mot brexit som förstör deras planer. Dom har ju lätt att påverka labour och socialdemokrater Europa runt om att det bra med allas lika värden och att det är fint att hjälpa folk över hit från krig och fattigdom. Vad dumskallarna inte förstår är att det är just dessa människor som gjort sig rika på konflikterna runt om i världen där dom plundrar länderna då dessa står i lågor eller har en nyttig diktator. Dom tar hit människor och gärna från så främmande kulturer och religoner som möjligt för att hålla folket på kontinenten sysselsata med annat än att ifrågasätta dom som verkligen drar i trådarna, och nog fan är vi sysselsatta eller hur? De andra fördelarna är ju naturligtvis att hålla löner nere och se till att det föds fler "slavar" som kan släppa ut ännu mer skit i luft och natur medans dom tar hand om adeln.
John Cleese har helt rätt, London är och blir aldrig sig likt igen. Det är i stort sett samma i alla västeuropeiska städer med den grå fattiga miljön som breder ut sig. Särarter försvinner mer och mer, glädjen och de fantastiska mötena på städers gator blir mindre och färre. Ska man se något annorlunda och intressant får man åka österut, afrika eller till just muslimska länder där dom fortfarande värnar sin kultur och egenart. Det har inget med rasism att göra även om jag personligen blir allt mer rasistisk då jag ser förfallet för var dag. Det handlar om vår förlorade egenart, kultur och historia. Att få se allt förändras till det sämre bara för att några fått för sig eller blivit lurade att mångkultur är bra gör ont och inte bara för John Cleese med vänner.