Citat:
Ursprungligen postat av
JohnyBandera
Själv blev jag avstängd och mina inlägg raderades efter att jag höll med i frågan gällande vissa namn som "Motvilligeanarken" släppt. Jag instämmer än idag, att dessa namn bör komma upp på tal.
Men det är väl mer snarlikt att ni läser om en 40 årig man utanför Göteborg som blir mördad än skyddad av polisen?!!!?
ja blev oxå raderad osv när ja börja skriva om samma skum timing
finns en del grisar som skyddar tunga grabbar från olika grupper o den här gången ville nåra komma åt e**ie så dom lät dom sätta igång grejer för att dom trodde de fanns tillräcklig bevis för att fälla, men dom fattar inte att de ryktas kollegorna e lika stora sellouts som dom själva o varnade e**ie... dom kan inte göra nytta åt grisen om dom sitter inne
han kmr släppas snart brist på bevis o showen går vidare sen timingen e rolig också precis när b*r*t muckar så plockar dom in e**ie så att albanerna hinner få in lite revanscher så elden går igång igen perfekt till när han släpps haha 😂 när ska svennar fatta att d e svennar själva som knullar systemet mest av allt? om ni bara visste hur mycket pillertorskar eller husslare till grisar som suger gängkuk i Gbg skulle ni inte kunna lugnt sova på nätterna