2019-05-29, 00:30
Medlem
MrLevaLivets avatar
Blev nyfiken och trodde det skulle vara en "Biggest Loser"-kandidat, men får se detta!!

https://www.instagram.com/p/BxxmzPxCni1/

Hon är ju inte ens tjock!?
Schyssta lökar också, fan nu blev jag en snuskmansgris igen. Go Kajsa!
Citera
2019-05-29, 00:32
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Skvaller(kärringarna) på feminismforumet måste få lätta på trycket annars exploderar de. Vi andra kan bara hoppas på att hon själv inte läser skitet.
Du har inte svarat!
Varför ser inte du ut som en sån där landval?
Jo, för att du skulle bli äcklad av dig själv och du inser att det är en alldeles för tidig död vi tittar på, men först en olidligt dålig hälsa och massor av besvär. För att inte tala om att hon kommer ligga skattefinansierad vård och bidrag till last troligen resten av sitt miserabla liv.

Jag hoppas hon läser här.

Skaffa dig sundare livsvanor, annars får du en olyckligt och sjukt liv.
Citera
2019-05-29, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Blev nyfiken och trodde det skulle vara en "Biggest Loser"-kandidat, men får se detta!!

https://www.instagram.com/p/BxxmzPxCni1/

Hon är ju inte ens tjock!?
Schyssta lökar också, fan nu blev jag en snuskmansgris igen. Go Kajsa!
Det ser kanske inte fullt så illa ut på den där bilden jämfört med hennes andra bilder, men ta en titt på den här bilden vet jag:

http://www.image-share.com/upload/3963/174.jpg

Försök fan inte påstå att det där inte är fetma - det är det.
Inte för att jag ser ned på folk som är överviktiga, men den där Kajsa förskönar ju en ohälsosam livsstil, och det är det som jag tycker är så jäkla vidrigt.
Jag kunde själv bli en aning överviktig då och då för ett par år sen, och då var mina föräldrar alltid väldigt snabba med att påpeka det så fort som möjligt så att jag blev medveten om det, och det är jag väldigt tacksam för.

Här har du en bild på en drös tjejer som har en hälsosam kroppsbyggnad, vilket ytterligare stärks av det faktum att de är ute och joggar:

https://i.ytimg.com/vi/9T3HomQ50sg/maxresdefault.jpg

Och ja, tjejer ser ganska smala ut när de har en hälsosam fysik.
Det är bara att sticka till närmaste gym och spana in tjejerna där, så kommer du att se samma fysik även hos dem.
Det är ett resultat av en hälsosam och fysiskt aktiv livsstil, helt enkelt.
Och jodå, man kan märka lite blygsamma fettmängder även hos de där tjejerna på bilden, men de är så pass små att man inte direkt tänker på dem.
Senast redigerad av Mikael861 2019-05-29 kl. 01:12.
Citera
2019-05-29, 01:10
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Det ser kanske inte fullt så illa ut på den där bilden jämfört med hennes andra bilder, men ta en titt på den här bilden vet jag:

http://www.image-share.com/upload/3963/174.jpg

Försökt fan inte påstå att det där inte är fetma - det är det.

Här har du en bild på en drös tjejer som har en hälsosam kroppsbyggnad, vilket ytterligare stärks av det faktum att de är ute och joggar:

https://i.ytimg.com/vi/9T3HomQ50sg/maxresdefault.jpg

Och ja, tjejer ser smala ut när de har en hälsosam fysik.
Det är bara att sticka till närmaste gym och spana in tjejerna där, så kommer du att se samma fysik även hos dem.
Det är ett resultat av en hälsosam och fysiskt aktiv livsstil, helt enkelt.

Letade upp bilden och hon är gravid, bulle i ugnen som buktar ut. Kolla ansiktet, inte ens dubbelhaka. Du kan inte jämföra en höggravid med ett gäng joggare som tävlar.
Bilden jag länkade till är efter senaste graviditeten, hon går ju för bövelen ned i vikt!
Citera
2019-05-29, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du har inte svarat!
Varför ser inte du ut som en sån där landval?
Jo, för att du skulle bli äcklad av dig själv och du inser att det är en alldeles för tidig död vi tittar på, men först en olidligt dålig hälsa och massor av besvär. För att inte tala om att hon kommer ligga skattefinansierad vård och bidrag till last troligen resten av sitt miserabla liv.

Jag hoppas hon läser här.

Skaffa dig sundare livsvanor, annars får du en olyckligt och sjukt liv.

Det sundaste man kan göra är att leva ensam så att man inte dras ner av andra människors dåliga matvanor.
Citera
2019-05-29, 01:15
Medlem
Citat:
Letade upp bilden och hon är gravid, bulle i ugnen som buktar ut. Kolla ansiktet, inte ens dubbelhaka. Du kan inte jämföra en höggravid med ett gäng joggare som tävlar.
Bilden jag länkade till är efter senaste graviditeten, hon går ju för bövelen ned i vikt!

Vad spelar det för roll? Män äcklas i regel lika mycket av gravida kvinnor som av tjocka kvinnor.
Citera
2019-05-29, 01:21
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad spelar det för roll? Män äcklas i regel lika mycket av gravida kvinnor som av tjocka kvinnor.

Ehh om din morsa inte var gravid hade du inte ens funnits, nu töntar du dig bara. Skit i att knulla med någon gravid då.
Citera
2019-05-29, 01:23
Medlem
Citat:
Ehh om din morsa inte var gravid hade du inte ens funnits, nu töntar du dig bara. Skit i att knulla med någon gravid då.

Det vet jag väl men det har inte med saken att göra. Det är fortfarande kvinnans skuld.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-05-29 kl. 01:33.
Citera
2019-05-29, 01:37
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hade kvinnan inte haft samlag hade hon inte blivit gravid och äcklat män.

Du är det knasigaste troll jag stött på under min tid hos Flashback. Det är som att diskutera med en rubbad artificiell intelligens - maskin, känns som man pratar med en robot programmerad av en 7-åring.
Citera
2019-05-29, 01:46
Bannlyst
Citat:
Du är det knasigaste troll jag stött på under min tid hos Flashback. Det är som att diskutera med en rubbad artificiell intelligens - maskin, känns som man pratar med en robot programmerad av en 7-åring.

Man ser verkligen hur fucked up folk blir av nofap när dom tillåmed tycker att fläskeKajsa ser ok ut och börjar whiteknighta henne.

Dra en runk och kom in i matchen igen för fan ditt jävla halvpynt.
Citera
2019-05-29, 02:01
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Man ser verkligen hur fucked up folk blir av nofap när dom tillåmed tycker att fläskeKajsa ser ok ut och börjar whiteknighta henne.

Dra en runk och kom in i matchen igen för fan ditt jävla halvpynt.

Fast det där kommer att bita dig i röven förr eller senare, inte kul i längden att bara tända på silikonstinna fitnessmodeller. Jag kan ha sex med tjockisar också!
Citera
2019-05-29, 02:17
Bannlyst
Citat:
Fast det där kommer att bita dig i röven förr eller senare, inte kul i längden att bara tända på silikonstinna fitnessmodeller. Jag kan ha sex med tjockisar också!

Jag avskyr både silikon och överdriven fitness.
Men det finns VÄLDIGT mkt annat emellan det och Kajsagrisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in