Citat:
Ursprungligen postat av
MuslimsktSverige
Nej sluta nu för i helvete. Kvittar om det så är Jesus som leder Afs, det handlar om politiken och om att svensken fortfarande föredrar att gå under framför att vara obekvämt hatisk mot våra explosiva nysvenskar. Vi ska inte vara så där typiskt nationella och ta avstånd ifrån varandra och speciellt inte av Kasslern, han har kämpat som den jävla maskin han är. Ansvaret ligger helt och hållet på SVENSKEN.
Citat:
Ursprungligen postat av
motarbetar
Fast det är inte Kasselstrands fel att svenska folket är efterblivna. I sinom tid kommer Gustav bli den gigant han faktiskt är.
Förstår inte riktigt dessa reservationslösa hyllningar till Kasselstrand. Vad är det som är så fantastiskt med honom?
Jag var positiv till AFS i början då jag också önskat ett alternativ till SD, men vartefter upptäckte jag att partiet utvecklades mer till ett oseriöst clownparti. Man approachade partiet på helt fel sätt, och främst ligger skulden för detta på Kasselstrand. I mina ögon framstår han som en extrem och gapig stolle.
Man hade inte behövt välja den approachen av partiet. Ta t.ex. Mikael Jansson, en politiker jag gillar skarpt. Han är mer lugn och resonlig och står egentligen för samma sakpolitik, men kan framföra den utan att låta extrem. En sån som Mikael Jansson hade jag lätt kunna rösta på. Dock inte Kasselstrand, som med sina eviga överdrifter och hyperboler förbrukat nästan hela sitt förtroendekapital.