2019-05-26, 23:52
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Framförallt lyfter man inte fram de vettiga kandidater som SD faktiskt har som t ex Stegrud nu i EU-valet. Man väljer istället att satsa allt på en taffsande tjockis istället för en mer normal och "vanlig" svensk kvinna. Det är som att man helt missat Ebba Bush Thors framgångar.

Jag blir förbannad bara vid tanken över att Stegrud inte fick chansen som 1:a på listan. Hon skulle ha gått hem hos folket, och framför allt, hos kvinnorna.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
För jag har följt henne en längre tid, klok, bildad, smart och snygg, samt har ett brett kontaktnät utanför SD.

Hon har väl inte deltagit i särskilt många debatter eller utsatts för särskilt många djupgående intervjuer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Som Jomshof sa har SD väldigt många som helt enkelt inte röstar i EU-valet. Crispy erkänner ju t ex öppet att han inte gör det (och därav skänker sin röst till V, MP och FI).
Eh? Vad yrar du om? Jag röstade kvart över åtta i morse, kryssade Stegrud, och har ingenstans påstått att jag skiter i att rösta i EU-valet. Förväxling eller rena fabler från dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Din klant, Crispy har aldrig och kommer aldrig att rösta på SD, han är här för att mjuka upp linjen mot M.
Festligt att fortsätta driva denna pårökta konspirationsteori efter att Åkesson sjungit ballader nedanför moderaternas balkong i typ två år - han har köpt upp allt mjukmedel på norra halvklotet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Han har ju idag åtminstone sunda åsikter även om han har en historia hos den s k "bombhögern". Det är ju två av de särklass viktigaste frågorna. Sveriges EU-avgift och islamiseringen av Europa.

Han är 1,63 lång och gick med i SD för sin karriärs skull.
Från att ha varit en nobody i KD till att få en fin plats i Bryssel, bra jobbat CharlieBoy.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
En sak är säker. KD och SD har iallafall de i särklass sexigaste kvinnorna.

Det fanns allt ett par hönor i Moderaterna också. Men ja, högern (även om fast jag vet att M och KD är marxister, utklädda som "konservativa") så håller jag onekligen med!
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Han har ju idag åtminstone sunda åsikter även om han har en historia hos den s k "bombhögern". Det är ju två av de särklass viktigaste frågorna. Sveriges EU-avgift och islamiseringen av Europa.

Ja, "tutthistorien" skadade SD angående hur kvinnor röstar.

Finns det inga belägg för dock. Oavsett om jag tror att du har rätt.
Citera
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hon dansade nyligen på scen med en champagne flaska och en spratt, vild blick och leende i en vacker, tajt blå klänning med nakna axlar.

Kristna kvinnor <3 Hade hoppats på att de skulle ryka dock som parti, hehe.

Tänk på att dom är ganska farliga att göra med. Sara Skyttedal är en krigshetsare och Israel-vänn samt hycklare när det kommer till utrikespolitik och abort. Dessutom är hon skuldsatt så in i helvete.
Citera
Medlem
fendadens avatar
Vi får i alla fall glädjas åt att nationalkonservativa Fidesz i Ungern som byggde stängsel mot migranterna 2015 får hela 52 % detta val. De svenska väljarna har mycket att lära av Ungern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Marcus Oscarsson på TV4 pratar om "den gröna vågen".
Miljöpartiet tappade hälften av sina mandat.
Är han full eller?

MSMs främsta representanter har direktiv för hur de ska "agitera" oavsett vad fakta säger.
"Den gröna vågen" - posisitv klang, du vill väl vara med och göra vågen??!!

"Högerpopulism" - negativ klang. Spelar liksom ingen roll vad du tittar på. lyssnar på eller läser i svensk MSM. Alla är samstämmiga.
Citera
Moderator
Unitys avatar
Ni som räknar på Liberalernas procent. Tänk på att antalet giltiga röster kommer att öka drastiskt när Länsstyrelserna räknar rösterna. I den preliminära räkningen räknas allt som är det mista tveksamt som ogiltigt. Majoriteten av dessa klassas upp till giltiga röster i den riktiga räkningen.
Citera
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassekrona123
https://data.val.se/val/ep2019/prelresultat/E/valdistrikt/01/80/4121/index.html

L har 20 % i Rinkeby. Någon med en förklaring?

https://data.val.se/val/ep2019/prelresultat/E/valdistrikt/01/80/4113/index.html

17.7 % i Tensta.

Är det någon specifik kandidat för L de röstat på?

Herregud vad det stinker valfusk här??? HAHAHA. Det är ju uppenbart valfusk. Liberalerna har säkert pröjsat invandrare att gå och rösta
Citera
2019-05-26, 23:53
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
För att de avrundar uppåt. Om L får 4,001% kommer det fortfarande stå 4,1.
Nej det avrundas inte uppåt. Det avrundas till närmsta tiondel. Jag räknade på Moderaterna som hade 16,83% men avrundades till 16,8%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in