2019-05-26, 22:54
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Jag tror SD skulle gått mycket bättre om Stegrud tagit slutdebatten

Exakt.
Hon kommer bli riktigt vass för SD i framtiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Herregud vad naiva unga människor är. Helt sinnessjukt. Tacka fan att dom inte bestämmer.

Snart bestämmer de. Unga människor hjärntvättas rejält i svenska skolorna just nu. Snart får de rösträtt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Ujujuj, den tjejen skulle lätt kunna trolla bort lite sd-sedlar.

Är man hemsk som tänkte exakt samma sak... :/
Citera
Bannlyst
Om AFS får 1%, kommer svt redovisa det då?
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Inte blev man gladare av att de äldre väljarna valde 31 % S, snacka om att rösta för sin egen undergång.

Som tur är det den generaration som snart dör ut. Generationsröstningen går snart i graven.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Varje gång som en KD eller SD'are intevjuas så visar SVT en större bild från MP eller V's valvaka som bakgrundsbild
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Läs ordentligt då. Jag skrev att det var en ventil för att KUNNA FUSKA om behovet uppstår, inte ATT man har fuskat.

Och för att det ska vara en ventil för valfusk så måste man bevisa att det är något som skulle kunna ske.

Storbritannien fick skit nu för att de hindrade icke britter från att rösta i EU valet, jag tror nog att EU tar den demokratiska principen oerhört seriöst.
Citera
Medlem
KIFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvarvinkel
Borde inte Medborgerlig Samling också vara där? Tyckte jag såg deras valsedel när jag röstade om jag inte missminner mig. Såg även något annat parti bland de övriga som jag aldrig hört talas om, inte ens på flashback.

Djurens vänner?
Citera
2019-05-26, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
So fucking what? Vad hindrar dem från att rapportera fortlöpande, som i alla normala val?

Just precis. Det är i riggningssyfte. Det är som du menade i ett tidigare inlägg att det är jokern i rockärmen de kommer dra fram om det nu någonsin är på väg att skita sig totalt för Soros och kompani.

Men får är får. Det är knappt lönt att resonera med dessa. Skönt att se någon här i tråden med huvudet på skaft mitt i virvelvinden av sossar, globalister och svärjevänner.
Citera
Medlem
Vad gör Corazza-Bildt där? Hon har ju blivit petad?
Citera
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalvezia
Börjar bli oerhört trött på Eurovision Song Contest-tjoandet från samtliga partier så fort de syns i bild. Hur många gånger är nog?
Partiet Vändpunkt också?
Citera
Avslutad
Herregud, det här är i klass med Mellon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in